مشاوره و برنامه ریزی

کانون تبلیغات 361 یکی از اولین و پرقدرت ترین تیم های مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات را در شمال کشور داراست. و با پشتوانه بیش از 40سال مجموع تجربه تیمی همواره توانسته است با راهکارهای عملی و اقتصادی خود در مسیر رشد و شکوفایی مشتریان خود موثر باشد.

مشاوره و برنامه ریزی به عنوان نقطه کلیدی تبلیغات می تواند با تاثیر مستقیم بر دو جنبه  ” استراتژی ” و “تکنیک

کارآیی تبلیغات را در جهت “فروش و توسعه در کوتاه مدت و “برند سازی موثر” بالا برده و همچنین منجر به کاهش هزینه های تبلیغات در دوره اثر خود شود.

مشاور برنامه ریزی کسب و کار

استراتژی های موثر در تبلیغات و مدیریت بازار

رقابت در بازار و توسعه فعالیت هر دو نیازمند پیش بینی  شرایط و برنامه ریزی فعالیت ها در دراز مدت است. از طرفی با درنظر گرفتن فاکتور تاخیر زمانی در اثر بخش بودن بسیاری از فعالیت ها نیاز به تعیین و رسد فاکتورهای میانی می باشد. بی تردید انتخاب درست این فاکتورها و شیوه مناسب رسد آنها می تواند کلید موفقیت در بازار پیچیده کنونی باشد که شاخص های کلان اقتصادی بسیار بی ثباتی است.  لذا هماهنگی اجزای مختلف یک سازمان مانند تیم فروش ، تولید ، حسابداری و تبلیغات می تواند چالاکی مشاوران مدیریت در کمک به تصمیم سازی ضروری است. تشکیل چنین ساختاری در سازمانها ، کارخانجات و شرکت ها نیازمند تجربه بالایی در سازمان دهی تیمی و خلاقیت و تیزهوشی در تفسیر پارامترهاست. هیچ تیم مشاوری نمی تواند ادعا کند که بدون همکاری و همراهی اجزای داخلی سیستم می تواند مشاوره دقیق و تضمینی ارائه نماید. اما کوشش ما نسبت به ایجاد روابط موثر و سریع در اجزای تیم مرکزی غالبا منجر به نتایج شگفت آوری شده است که حتی در سالهای رکود اقتصاد و معضلاتی همچون بیماری همه گیر کرونا ، تحریم های اقتصادی و انقباض مالی در بانکها ، تنها با تکیه بر تواناییهای داخلی مجموعه ها شرایط رو به رشد و توسعه را در همکاری دو سویه بدست آورده ایم. از این رو به نتایج موثر مشاوره و برنامه ریزی در این کانون می بالیم.

نمونه کمپین حاصل مشاوره و هم کاری تیمی

کمپین تاجر هندی ( سندباد زادشفق )

کمپین تاجر هندی

تاجر هندی کمپین طراحی شده بر اساس شخصیت سلبریتی گیلانی ( محمد هندی ) و استراتژی محیطی – دیجیتال برای فروشگاه فرش زادشفق است. این کمپین بر اساس قابلیتهای نمایشی و با رویکرد کاراکتر داستانی تاجری اهل هند که هم به دنبال جنس با کیفیت و هم قیمت مناسب کالا است دو سه فاز داستانی طراحی شده است.

انتخاب های تکنیکال تبلیغاتی

به طور کلی پس از انتخاب استراتژی صحیح در رویارویی با بازر چه از حیث محصول ، عرضه یا تبلیغات  ، نوبت به انتخاب های تکنیکال تبلیغاتی می رسد. برخی از انتخابهای تکنیکال پیش رو می توانند شامل موارد زیر باشد:

 

  • کشف و آنالیز پرسونای مشتریان
  • انتخاب پیام ، لحن ، زبان و نگارش متن پیام
  • تولید محتوا و انتشار
  • انتخاب رسانه درست
  • انتخاب حوزه فیزیکی و سطح انتشار تبلیغات
  • انتخاب و بودجه بندی تبلیغات در رسانه های دیجیتال ، محیطی و شیوه های چریکی
  • انتخاب تکنیکهای متقاعد سازی مشتری به خرید
  • انتخاب اینفلوئنسرها و سفیران برند
  • زمان بندی عرضه ، تبلیغات و بهره برداری
  • مداومت و انتخاب دامنه و دوره سینوسی تبلیغات
  • سنجش اثر و اصلاح مسیر در طول دوره تبلیغات

جهت ارتباط با واحد تیم مشاوران کانون تبلیغاتی 361