کانون تبلیغات 361 یکی از اولین و پرقدرت ترین تیم های مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات را در شمال کشور داراست. و با پشتوانه بیش از 40سال مجموع تجربه تیمی همواره توانسته است با راهکارهای عملی و اقتصادی خود در مسیر رشد و شکوفایی مشتریان خود موثر باشد.
مشاوره و برنامه ریزی به عنوان نقطه کلیدی تبلیغات می تواند با تاثیر مستقیم بر دو جنبه ” استراتژی ” و “تکنیک“
کارآیی تبلیغات را در جهت “فروش و توسعه در کوتاه مدت و “برند سازی موثر” بالا برده و همچنین منجر به کاهش هزینه های تبلیغات در دوره اثر خود شود.
تاجر هندی کمپین طراحی شده بر اساس شخصیت سلبریتی گیلانی ( محمد هندی ) و استراتژی محیطی – دیجیتال برای فروشگاه فرش زادشفق است. این کمپین بر اساس قابلیتهای نمایشی و با رویکرد کاراکتر داستانی تاجری اهل هند که هم به دنبال جنس با کیفیت و هم قیمت مناسب کالا است دو سه فاز داستانی طراحی شده است.
۳۶۱ تبلیغات را بر پایه تاثیر بخشی در فروش و توسعه کسب و کار بنا نهاده است. اصلی ترین هویت ما تخصص بکارگیری ابزار تبلیغات در جهت اهداف تجاری است.تیم مشاوران ۳۶۱ هسته اصلی اثر بخشی این فعالیت هاست.