کانون تبلیغات 361 یکی از اولین و پرقدرت ترین تیم های مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات را در شمال کشور داراست. و با پشتوانه بیش از 40سال مجموع تجربه تیمی همواره توانسته است با راهکارهای عملی و اقتصادی خود در مسیر رشد و شکوفایی مشتریان خود موثر باشد.
مشاوره و برنامه ریزی به عنوان نقطه کلیدی تبلیغات می تواند با تاثیر مستقیم بر دو جنبه ” استراتژی ” و “تکنیک“
کارآیی تبلیغات را در جهت “فروش و توسعه در کوتاه مدت و “برند سازی موثر” بالا برده و همچنین منجر به کاهش هزینه های تبلیغات در دوره اثر خود شود.
تاجر هندی کمپین طراحی شده بر اساس شخصیت سلبریتی گیلانی ( محمد هندی ) و استراتژی محیطی – دیجیتال برای فروشگاه فرش زادشفق است. این کمپین بر اساس قابلیتهای نمایشی و با رویکرد کاراکتر داستانی تاجری اهل هند که هم به دنبال جنس با کیفیت و هم قیمت مناسب کالا است دو سه فاز داستانی طراحی شده است.
۳۶۱ تبلیغات را بر پایه تاثیر بخشی در فروش و توسعه کسب و کار بنا نهاده است. اصلی ترین هویت ما تخصص بکارگیری ابزار تبلیغات در جهت اهداف تجاری است.تیم مشاوران ۳۶۱ هسته اصلی اثر بخشی این فعالیت هاست.
جهت دریافت لیست قیمت ها