طراحی کمپین و پلن های دقیق تبلیغاتی

 به شیوه ای از برنامه ریزی و اجرای فعالیت های تبلیغاتی گفته می شود در زمان محدود و برای دستیابی به اهداف مشخصی بودجه بندی و اجرا میگردد. کمپین های تبلیغاتی یکی از شناخته شده ترین شیوه های موثر در دستیابی به اهداف تجاری و فروش می باشد.

هدف کمپین تبلیغاتی 

 برنامه ریزی دراز مدت تبلیغات می تواند کارایی آن را تا 60% افزایش داده و هزینه های تبلیغات سالیانه را به طور چشمگیری کاهش دهد. ضمن آنکه این روش برندینگ حرفه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 
campaign

مزایای برگزاری کمپین

  • بازدهی بالای هزینه های تبلیغاتی.
  • دستیابی به اهداف تجاری خاص که به صورت معمول قابل دستیابی نیستند.
  • پس زدن رقبا در فروش فصلی و دستیابی به سهم بازار حداکثری
  • گشایش بازار جدید در منطقه هدف
  • دستیابی به آورده های بزرگ مالی برای اجرای طرح های توسعه
  • معرفی برند و تبدیل شدن به لیدر بازار در یک محصول یا تجارت خاص
  • فروش محصولات نسل قبل پیش از ورود محصول جدید رقبا

خصوصیات ذاتی کمپین های تبلیغاتی

  • استفاده از شیوه های علمی در هم گرایی انواع مختلف تبلیغ
  • استفاده از المان های یادآوری و ایجاد حافظه مانا در مخاطب
  • تبلیغات گسترده و همه جانبه در محدوده زمانی و مکانی محدود
  • CTA یا فراخوان به انجام مشخص و واضح برای مخاطب
  • تمرکز بر روی مزیت های ویژه محدود شده به زمان کمپین
  • کاهش هزینه های سربار سیستم فروش و ارائه آن به عنوان تخفیف
  • شیوه بصری قدرتمند و جذاب و یا استفاده از سلبریتی های محبوب
  • استفاده از موسیقی یا ترانه
  • رسانه های محیطی و بیلبوردها
  • رسانه های چاپی کثیر الانتشار
  • پوسترها و طراحی ویژه در فروشگاه ها و مراکز عرضه محصول
  • رادیو و تلویزیون
  • شیوه های چریکی و خلاقانه در مراکز تجمع
  • شیوه های گیمیفیکشن مانند انواع قرعه کشی هایی که مشارکت مخاطب را طلب می کند.
  • استفاده از رسانه های شخصی سلبریتی ها و اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرها

نمونه کمپین موفق در فروش

 

کمپین تبلیغاتی و برنامه ریزی دراز مدت تبلیغات می تواند کارایی آن را تا 60% افزایش داده و هزینه های تبلیغات سالیانه را به طور چشمگیری کاهش دهد. ضمن آنکه این روش برندینگ حرفه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد

 

کمپین تاجر هندی ( سندباد زادشفق )

کمپین تاجر هندی

تاجر هندی کمپین طراحی شده بر اساس شخصیت سلبریتی گیلانی ( محمد هندی ) و استراتژی محیطی – دیجیتال برای فروشگاه فرش زادشفق است. این کمپین بر اساس قابلیتهای نمایشی و با رویکرد کاراکتر داستانی تاجری اهل هند که هم به دنبال جنس با کیفیت و هم قیمت مناسب کالا است دو سه فاز داستانی طراحی شده است.