طراحی سایت فروشگاه گاج مارکت ، با تمام جزئیات

طراحی سایت لوازم تحریر

طراحی سایت فروشگاه گاج مارکت ، با تمام جزئیات

 

دلیل موفقیت سایت فروشگاهی گاج مارکت در صنعت نشر و فروش کتاب ، لوازم تحریر و… چیست ؟ آیا اولین سایت در این پلتفرم بود، یا بهترین پلتفرم فروش را در این صنعت ارائه داده ؟

یک از دلایل بزرگ معرفی و معروفیت بالای یک سایت فروشگاهی ارائه خدمات بهتر و با کیفیت ، فروش آسان ، بسته بندی شیک و جالب برای ارسال محصولات می باشد که در سیستم فروش یک رکورد به حساب می آید ، گاج مارکت بعد از چند سال از ظهور سایت دیجیکالا به فضای مجازی اضافه شد که در این صنعت توانست جایگاهی خوبی را کسب کند.

سوال بزرگ شما این است که آیا من هم یک سایت فروشگاهی لوازم تحریر و کتاب فروشی راه اندازی کنم ، آیا به قدرت نمایش سایت گاج و فروش خوب در سیستم فروشگاهی مجازی می رسم ؟

جواب این سوال رو این طور می توانیم ارئه بدهیم:

سایت باید استاندارد باشد یعنی بر اساس توضیحات زیر :

 

سایت باید اسلایدر نمایش محصولات ویژه داشته باشد :

طبق عکس زیر ، بتواند چندین اسلاید با گرافیک عالی که کاربر را جلب کند تا در سایت شما زمان مناسبی را سپری و از عکس های شما بازدید کند و تمایل به کلیک کردن روی اسلایدر را داشته باشد

 

اسلایدر فروشگاهی

اسلایدر چیست ؟

ک جعبۀ بزرگ و شاید هم تمام عرض که کل عرض صفحۀ سایت، معمولاً در قسمت بالای سایت، را پر کرده است. درون این جعبه تصاویر مختلفی پس از مدت زمان معینی لغزیده می شوند و یکی یکی به نمایش گذاشته میشوند. به این جعبه که محتوا از روی یک دیگر می لغزند، اسلایدر می گویند. اسلایدر از کلمۀ Slider به معنای لغزنده گرفته شده است. یک اسلایدر از صفحات متعددی ساخته شده است که طبق فاصلۀ زمانی خاصی یکی رفته و دیگری پدیدار می شود. اسلایدرها انواع مختلفی دارند که بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی می شوند. مثلاً بر اساس اینکه اجزای هر کدام از اسلایدها چطور نمایش داده شوند، نوعی اسلایدر به نام اسلایدر لایه ای وجود دارد که به روز ترین و قشنگ ترین نوع اسلایدر محسوب می شود. اجزای هر کدام از اسلایدها به صورت لایه لایه ظاهر می شوند.

مطالعه کنید  15 اشتباه در طراحی سایت که نباید انجام داد

 

 

دسته بندئ محصولات :

 

یکی از مهمترین بخش های سایت فروشگاهی ، نمایش دقیق دسته بندی سایت هست ، دلیل اینکه گفتیم مهمترین  ، دسترسی سریع ، راحت به محصولات فروشگاه است که کاربر هم می تواند محصول مورد نظر خودش رو پیدا کنه و هم بدون چه محصولاتی در سایت وجود دارد ، نمایش گرافیکی دسته بندی باعث می شود کاربر یک ذهنیتی نسبت به سایت پیدا می کنه و در 90% موارد مورد هایی که در ذهن خودش هم نداشته با دیدن دسته بندی از سایت خرید می کند.

 

 

پیشنهادات ، تخفیفات :

 

یکی از بهترین راه حل های فروش ، فروش ویژه یا به عبارتی تخفیفات شگفت انگیز است که به شکل های مختلفی نمایش داده می شود مانند نمونه زیر :

 

 

 

 

باکس های تبلیغاتی :

 

در سایت برای اینکه کاربران دسترسی بهتر و سریع تری به محصولات مختلف داشته باشند ( کافیست آنها را با یک عکس گرافیکی و جذاب ) لینک کنید به منطقه مورد نظر فروشگاه

بنر تبلیغاتی

 

 

نمایش محصول

 

 

 

منظور از لوازم التحریر چیست؟ معنی لوازم التحریر چیست؟

لوازم التحریر کلمه ای به زبان عربی است که خود از دو کلمه لوازم و تحریر استفاده شده است. در زبان فارسی به جای لوازم التحریر از کلمه نوشت افزار استفاده می شود و هم معنی لوازم التحریر می باشد.
لوازم التحریر لوازمی بسیار عزیز برای ما ایرانیان می باشد. ما معنای لوازم التحریر را به خوبی می فهمیم چرا که از کودکی با آنها بزرگ شده ایم. در زمان تحصیل مان همیشه یار و یاور ما بوده و به رشد تحصیلی ما کمک شایانی نموده است.
لوازم التحریر شامل ابزارهایی برای نقاشی، نوشتن، رسم اشکال مختلف و … می باشد که همه ما با آن ها از زمانی کودکی در مهدکودک و سپس در مدرسه و ایام دانشجویی از آن استفاده کرده ایم. کارمندان اداره ها و موسسات، هنرجویان آموزشگاه ها و خیلی از مشاغل مختلف، لوازم التحریر را در کسب و کار خود به کار می برند.
مداد، خودکار، تراش و پاک کن، دفتر یادداشت از جمله پرکاربردترین لوازم التحریر ایرانی محسوب می شوند. اما می توان گفت دسته بندی لوازم التحریر معمولا شامل نوشت افزار تحصیلی، ابزار خوشنویسی، ابزار اداری، لوازم کارهای هنری، ابزار مهندسی، وسایل کمک آموزشی و هدایای تبلیغاتی و … می باشد.
در واقع می توان گفت همه لوازم و ابزارهای مربوط به نوشتن مثل کلاسور، کاور کاغذ و … را می توان از فروشگاه های لوازم التحریر تهیه نمود.

مطالعه کنید  طراحی سایت کت و شلوار / مد و پوشاک

 

راهنمای خرید لوازم تحریر

حال که به غیر از آشنایی اولیه که قبلا از لوازم تحریر داشته اید، اطلاعات بیشتری کسب کرده اید، بهتر است درباره راهنمای خرید آن نیز بیشتر بدانید. پیدا کردن راهی برای چگونگی انتخاب لوازم التحریر چه برای مدرسه و دانشگاه، چه برای محل کار و منزل و مدیریت آنها امری مهم است. بنابراین ما برای شما نکاتی که باید هنگام خرید لوازم التحریر رعایت کنید را ذکر می کنیم.

1. گزینه های سازگار با محیط زیست

هنگام انتخاب نوشت افزارهایی که از پلاستیک تهیه شده اند بهتر است گزینه هایی انتخاب کنید که از پلاستیک های مرغوب باشند که هم بتوانید تا مدتهای طولانی استفاده کنید و هم سازگار با محیط زیست باشند. همچنین این نکته را برای محصولات کاغذی رعایت کنید.

2. کیفیت

یکی از موارد مهم در خرید لوازم تحریر بالا بودن کیفیت آن است. بعضی اوقات شما بالا بودن کیفیت محصول را با مشاهده و لمس درک نخواهید کرد، بنابراین بهتر است با خرید یک نوشت افزار کوچک از یک برند معتبر و قدیمی آن را امتحان کنید. البته شما می توانید کیفیت لوازم التحریری مانند دفتر و دفتر یادداشت را از بادوام بودن جلد آنها و با کیفیت بودن چاپ آنها تشخیص دهید. اما این هم مهم است که فروشنده جنس با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهد تا شما هم محصولی دریافت کنید که سالها استفاده کنید، هم در هزینه صرفه جویی کنید.

3. زمان

اگر شما بخواهید خرید خود را سریع و با عجله انجام دهید، نمی توانید همان لوازم التحریری که مورد نظرتان است را خریداری کنید، زیرا خرید نوشت افزار با کیفیت، با قیمت مناسب و ایده آل زمان بیشتری می خواهد.

مطالعه کنید  طراحی سایت فروشگاه لباس زنانه و مردانه