طراحی سایت هیراد استور

طراحی سایت هیراد استور
طراحی سایت هیراد استور

 

طراحی سایت هیراد استور

شرکت هیراد گسترش تجارت به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه هیراد گروپ, نمایندگی انحصاری محصولات پرایم برزیل, در ایران را دارا می باشد.هدف این شرکت , تهیه, تولید و توزیع محصولات زیبایی با استاندارد های بین المللی وبالا بردن سطح کیفیت کار سالنداران و متخصصان تراپی مو می باشد.شرکت هیراد گسترش تجارت با توان بالای بازاریابی و فروش محصولات توانسته نظرات مساعد شرکت پرایم برزیل را جهت اخذ نمایندگی انحصاری در ایران کسب نماید و به عنوان یکی از شرکت های بسیار فعال و کار آمد در حوزه تهیه و توزیع محصولات و تجهیزات سالنی ومراقبتی و درمان و احیا مو تبدیل شود.

همچنین شرکت هیراد گسترش تجارت مفتخر است تا با مشتری مداری و ثبات کیفیت محصولات جاری و نیز توزیع محصولات جدید به عنوان شرکتی پویا به فعالیت خود ادامه دهد.

دفتر مرکزی شرکت هیراد گسترش تجارت در منطقه سعادت اباد تهران مستقر می باشد ؛ و دارای نمایندگی در برخی از استان های کشور است.

ایده اولیه تاسیس شرکت وارداتی – صادراتی محصولات زیبایی و درمان مو در سال 1396 ارائه شد و در نهایت شرکت هیراد گسترش تجارت در سال 1398 به ثبت رسمی رسید.

شرکت هیراد گسترش تجارت در تلاش است دامنه فعالیت خود را گسترش داده و با بهره گیری از دانش متخصصان ایرانی و بین المللی اقدام به طراحی و تولید محصولات و تجهیزات زیبایی و سالنی نماید و درحال مذاکره با چند شرکت مطرح اروپایی و برزیلی بوده که امیداست در آینده نه چندان دور با وارد کردن محصولات با کیفیت, نیاز های متخصصان زیبایی و سالنداران محترم را بر طرف نماید.

برند پرایم پیشگام در حذف وکاهش تولید محصولات شیمیایی و تولید محصولات ارگانیک بوده و محصول بیوتانیکس( اکستریم مبتنی بر اسید تانیک )بیانگر این موضوع بوده که برای صافی موقت و ترمیم مجدد رشته های مو استفاده میگردد ؛ شرکت هیراد گسترش تجارت در صدد است تا بتواند محصولات غیر ارگانیک و پر خطر را حذف نموده و محصولات بهداشتی و بی خطر برای متخصصان زیبایی را در سراسر کشور فراهم کند.

ماموریت شرکت هیراد گسترش ارائه خدمات به بازار حرفه ای مراقبت از مو و ارائه محصولات ارگانیک ومورد تایید سازمان هان بین المللی از جمله FDA و … برروی سلامت و ارگانیک بودن محصولات است.

/چشم انداز/

شرکت هیراد گسترش به عنوان یک الگوی مورد اعتماد در صنایع آرایشی و بهداشتی , در صدد توسعه و پیشرفت چشمگیر و روز افزون می باشد.

در این چشم انداز, هدف ما ایجاد اعتماد بیشتر برای متخصصان و اساتید محترم عرصه زیبایی و درمان موی می باشد.

شرکت هیراد گسترش تجارت مفتخر است به ارائه خدمات به بازار حرفه ای مراقبت از مو و ارائه محصولات کاملاً بی خطر با کارایی بالا و آزمونهای دقیق کیفیت

اطلاعات پروژه : 

سایت : hiradstore.com

                              پشتیبانی : ۰۹۱۱۱۴۳۹۶۲۶

                              طراح پروژه : آژانس تبلیغاتی ۳۶۱

طراحی سایت هیراد استور

طراحی سایت هیراد استور