طراحی سایت سرزمین قارچ دلجانی

طراحی سایت سرزمین قارچ دلجانی
طراحی سایت سرزمین قارچ دلجانی

طراحی سایت سرزمین قارچ دلجانی

سرزمین قارچ دلجانی درسال 98 در زمینی به مساحت 3 هکتار و در 3 فاز تولید کمپوست، مزرعه مکانیزه تولید وپرورش قارچ خوراکی دکمه ای و واحد صنایع تبدیلی کلید خورد ،در روستای کلش طالشان از توابع بخش مرکزی رشت بنا گردید که فاز اول آن یعنی مزرعه مکانیزه تولید و پرورش قارچ خوراکی دکمه ای هم اکنون در حال فعالیت است .

در ساختمانی به مساحت 3200 متر مربع می باشد  که دارای 8 سالن تولید به مساحت هر سالن 554  متر مربع سطح زیر کشت و در مجموع نزدیک به 4435 متر سطح زیر کشت قارچ خوراکی دکمه ای می باشد و در سال 1398 به بهره برداری رسید.

نقطه قوت این مجموعه بهره گیری از دانش فنی روز تولید قارچ با بهره گیری از تکنولوژی بالای  شرکت کریستین گروپ هلند (یکی از شرکتهای معتبر جهانی ،با سابقه بیش از یک قرن تولید قارچ) می باشد.

تجهیزات و دستگاههای سنجش بسیار دقیق و هوشمند این شرکت همگی به روز و دارای بالاترین ضریب اطمینان و استاندارد می باشد. این مجموعه علاوه بر تولید دارای واحد بسته بندی مکانیزه و سردخانه نگهداری است و ظرفیت تولید سالانه این واحد پرورش 850 تن در سال است.

بهره گیری از تجهیزات به روز، متخصصین دارای دانش علمی و عملی بالا در زمینه تولید قارچ دکمه ای و همچنین بسته بندی مناسب ، همگی دست به دست هم داده تا این واحد تولیدی در همان ماههای اول شروع به کار خود علاوه بر بالا بردن کیفیت قارچ مصرفی مردم استان گیلان محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عراق، کویت، امارات…صادر نماید.

جدا از اینکه این مجموعه تولیدی را با همه ی تجهیزات و ابزار سنجش میتوان یک آزمایشگاه تحقیقاتی پرورش قارچ نام برد، این مجموعه دارای آزمایشگاه متناسب با تولید قارچ و همچنین  آزمونهای کمی و کیفی قارچ، EC و PH  خاک و کمپوست، محلول در اسید در آزمایشگاه این مجموعه صورت می پذیرد.

افتخار این مجموعه بهره گیری از متد پرورش ارگانیک قارچ خوراکی دکمه ای و عدم استفاده از مواد شیمیایی و سموم درتولید قارچ خوراکی دکمه ای و همچنین انجام آزمون عملی دوره ای سموم و فلزات سنگین در پیشرفته ترین آزمایشگاه های کشورمی باشد .به همین علت، این مجموعه توانسته نشان سیب سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نشان ملی استاندارد و نشان حلال را کسب نماید.

این مجموعه درفاز دوم خود و در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی قارچ که برای اولین بار در استان سرسبز گیلان احداث شده است ،عملیات فراوری قارچ را انجام داده که باعث ماندگاری بالاتر و بیشتر قارچ  می شود و مواد اولیه صنایع غذایی (کنسرو سازی، محصولات پروتئینی…) را تامین می نماید.

فاز سوم این مجموعه که شامل تولید کمپوست برا ی پرورش قارچ خوراکی دکمه ای است هم اکنون در حال راه اندازی بوده و با بهره برداری از این واحد ،علاوه بر تامین نیاز پرورش دهندگان قارچ استان به کاهش هزینه های جانبی از قبیل حمل و نقل و …. منجر می گردد . انتظار می رود با تکمیل شدن فاز سوم، این مجموعه به عنوان واحد نمونه در سطح کشور مبدل شود.

اطلاعات پروژه :

سایت : deljanimushroomsland.ir

پشتیبانی : 09111439626

طراح پروژه : آژانس تبلیغاتی 361

طراحی سایت سرزمین قارچ دلجانی

طراحی سایت سرزمین قارچ دلجانی