این مفهوم بدین معنی است که رویدادی را برنامهریزی، مدیریت و اجرا کنید تا بتوانید برند، محصول یا خدمتی را به دیگران نشان دهید و تبلیغش را بکنید. رویدادها را میتوان به صورت آنلاین یا حضوری برگزار کرد. شرکتها نیز میتوانند به عنوان میزبان، مجری یا اسپانسر در یک رویداد شرکت کنند. در واقع شرکتها در این رویدادها، مشتریان خود را میبینند، نظر آنها را جلب میکنند و میتوانند محصول یا خدمات برندشان را به آنها نشان دهند. هر رویدادی با رویداد دیگر متفاوت است، مخاطبان متفاوتی هم دارد بنابراین محتوا و فرهنگ خاص خود را هم میپسندد.
بر خلاف بازاریابی برونگرا یا سنتی که با تبلیغ در تلویزیون و رادیو و بیلبوردها، میلیونها نفر را خطاب قرار میدهد، مخاطب این شیوه از بازاریابی تعدادی مخاطب خاص هستند که در نقطهای دور هم جمع شدهاند و به امید ایجاد ارتباط با دیگران هستند.
هدف شما از شرکت در یک رویداد چیست؟ چرا معمولا افراد به شرکت در کنفرانسها و سمینارها علاقه نشان میدهند؟ طبق برخی گزارشها، 95 درصد بازاریابان میگویند دلیل شرکت افراد در رویدادها این است که این افراد میخواهند گستره روابطشان را بیشتر کنند و رویدادها بهترین مکان برای این افراد هستند.
آمارهای دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. مثلا:
در همین حال که رویدادتان را بازاریابی میکنید نباید بازاریابی محصول یا خدمتتان را فراموش کنید. اگر مخاطبی با محصول شما آشناست باید در طول رویداد اطلاعات جدیدی از آن محصول دریافت کند و اگر با محصول شما آشنا نیست، باید در طول رویداد فکر کند تا امروز چیز مهمی را از دست داده است و برای یافتن آن کنجکاو شود. بنابراین در کنار آموزش و رفع نیازها و مشکلات مخاطبان، باید حتما بتوانید محصول یا خدمت بردتان را هم بازاریابی و تبلیغ کنید.
احتمالا در اواسط برگزاری رویداد، نگاهی به اطرافتان میکنید و از حضور این تعداد شرکتکننده و همهمه سالن به وجد میآیید و احساس رضایت میکنید اما آیا همین کافیست تا بدانید رویداد با موفقیت سپری شده است؟
قطعا نه!
برای اینکه از موفقیت رویداد مطمئن باید مانند هر سرمایهگذاری دیگری باید کلیدهایی برای اندازهگیری میزان موفقیت داشته باشید. این کلیدها شامل موارد زیر میشوند:
کانون تبلیغات 361 تا به امروز در کنارشما قادر به افتخار آفرینی های فراوانی از جمله کسب اعتماد و ارائه خدمات به بیش از ۲۰٫۰۰۰ مشتری گرانقدر و ارائه مشاوره مستمر به بیش از ۵۰۰ برند کشوری در زمینه برندسازی و تبلیغات گشته است
۳۶۱ تبلیغات را بر پایه تاثیر بخشی در فروش و توسعه کسب و کار بنا نهاده است. اصلی ترین هویت ما تخصص بکارگیری ابزار تبلیغات در جهت اهداف تجاری است.تیم مشاوران ۳۶۱ هسته اصلی اثر بخشی این فعالیت هاست.
جهت دریافت لیست قیمت ها