طراحی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر فروشی

طراحی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر فروشی

در حال حاضر در کشور ما طلا یک کالای بسیار ارزشمند و قیمتی محسوب می‌شود، پس بسیاری از خریداران طلا، مخصوصا خانم ها ترجیح می دهند که قبل از مراجعه به طلا و فروشی خرید طلا، توسط سایت طلافروشی محصول خود را سر فرصت و با حوصله انتخاب کنند.

از سویی دیگر صرفه‌جویی در زمان و هزینه نیز مسئله‌ای است که افراد بسیار به آن توجه می‌کنند. بنابراین شما بعنوان یک طلا فروش، به ما رجوع کرده اید و این مسئله نشان می دهد با اهمیتی که به طراحی سایت طلا و جواهر داده اید، بزودی از طلافروشی آنلاین خود، بدون محدودیت مکانی و زمانی سود می کنید.

مسئله دیگری که حائز اهمیت است، تامین امنیت مالی مشتریان است. یک مشتری زمانی که بدون رجوع به طلا فروشی کالای خود را انتخاب و خریداری کند، با توجه تضمین تحویل کالا توسط شما، دیگر خیالش راحت می شود که احتمال به سرقت رفتن طلای خود را نیز به صفر رسیده است.

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر فروشی

چرا یک فروشگاه طلا و جواهرات به سایت نیاز دارد؟

باتوجه به اینکه امرزوه تمامی کسب و کارها و خریدهای مردم به صورت  اینترنتی انجام می‌شود، بنابراین داشتن یک وبسایت اینترنتی لازمه هر کسب و کاری است. بنابراین طراحی سایت طلا فروشی نیز برای صاحبان این کسب و کارها اهمیت زیادی پیدا کرده است. زیرا امروزه باتوجه به مشغله‌ای که تمامی افراد دارند، سعی می‌کنند تا طلا و جواهراتی را که می‌خواهند برای عزیزان خود بخرند یا حتی آنها را برای پس انداز خود تهیه نمایند را به صورت اینترنتی سفارش دهند تا در وقت خود صرفه‌جویی نمایند و بتوانند طلا و جواهر مدنظرشان را به همراه فاکتور در درب منزل‌شان تحویل نمایند. بنابراین اگر شما صاحب فروشگاه طلا و جواهرات هستید می‌توانید با طراحی سایت فروشگاه طلا و جواهرات خود یک فروشگاه آنلاین جواهر فروشی برای خود راه‌اندازی نمایید تا مشتریان و فروش خود را چندین برابر نمایید.

مطالعه کنید  پرسونال برندینگ؛ چهار نکته کلیدی برای برندسازی شخصی در سال ۲۰۲۲

 

انواع سایت طلا و جواهرات

طراحی سایت طلا و جواهرات به دو صورت انجام می‌شود:

  • سایت معرفی طلا فروشی: ممکن است شما بخواهید سایتی را طراحی نمایید که فقط آن را در کارت فروشگاه خود قید نمایید یا برای افزایش اعتبار خود آن را راه‌اندازی نمایید و مشتریان فقط بتوانند آدرس فروشگاه شما، شماره تماس و … را مشاهده نمایند. چنین سایتی امکان فروش آنلاین طلا و جواهرات را فراهم نمی‌کند بلکه فقط برای معرفی کسب وکار شما راه‌اندازی می‌شود.
  • سایت فروشگاهی طلا و جواهر: گاهی شما تمایل دارید تا علاوه بر مشتریان حضوری، مشتریانی را به صورت مجازی بدست آورید و افراد بتوانند به صورت آنلاین طلا و جواهر فروشگاه شما را خریداری نمایند.

 

 

نمونه محصول فروشگاه طلا و جواهرات

امکان درج محصولات

اگر شما دارای یک فروشگاه طلا فروشی هستید و محصولات بسیاری را مانند انگشتر، گردنبند، گوشواره و حتی سکه‌های طلا دارید می‌توانید تمامی این محصولات را به همراه عکس‌شان درون وبسایت طلا فروشی شما درج نمایید تا مشتریان با ورود به سایت شما تصور کنند به صورت فیزیکی وارد سایت شما شده‌اند و اقدام به خرید آنلاین از شما نمایند.

امکان فیلتر نمودن محصولات

ممکن است شما علاوه بر طلا و جواهراتی که برای خانم‌ها دارید، محصولاتی هم برای کودکان و آقایان داشته باشید. در اینصورت می‌توانید با قرار دادن فیلتر خانم‌ها، آقایان و… این کار را به راحتی درون سایت طلا فروشی خود انجام دهید.

دسته‌بندی محصولات

یکی از بهترین امکانات طراحی سایت برای فروش طلا دسته‌بندی محصولات است. برای مثال فرض کنید که شما می‌خواهید سکه‌های طلا را از بخش انگشترها مجزا نمایید، در اینصورت میتوانید از طراح سایت خود بخواهید تا آنها را در دسته‌ای جداگانه قرار دهد و برای انواع محصولات یک صفحه اختصاصی قرار دهد. با انجام این کار سایت طلا و جواهرات شما دقیقا مانند فروشگاه‌تان از نظم خاصی برخوردار خواهدبود.

مطالعه کنید  رنگ سال 2023 ارغوانی معرفی شد

بخش صادر شدن فاکتور فروش

مشتریانی که اقدام به خرید طلا و جواهرات می‌کنند، حتما برایشان مهم است تا یک فاکتور فروش نیز از فروشنده دریافت نمایند تا از صحت کالای خود مطمئن شوند. شما می‌توانید برای طراحی سایت طلا فروشی خود، بخش صادر شدن فاکتور فروش را هم در نظر بگیرید تا هنگامی که مشتری جواهری را از درون سایت شما می‌خرد، یک فاکتور فروش که در آن قیمت طلا، نام خریدار، نام فروشگاه، وزن طلا و… قید شده به صورت PDF در اختیار مشتری قرار بگیرد.

بخش جستجو

ممکن است تمامی کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند و می‌خواهند که طلا یا جواهری را خریداری کنند دچار سردرگمی شوند و محصول مورد نظرشان را پیدا نکنند. با قرار دادن بخش جستجو درون وبسایت خود می‌توانید به کاربران در جستجوی محصول موردنظرشان و خرید از سایت فروش طلای خود کمک نمایید.

درج درصد سود، مالیات

شما می‌توانید در پایین هر محصول در سایت طلا فروشی خود، مقدار سود، مالیات و اجرت ساخت را قید نمایید تا مشتریان با خیال راحتی از شما خرید نمایند می‌توانید به کاربران در جستجوی محصول موردنظرشان و خرید از سایت طلا فروشی خود کمک نمایید.

قرار دادن شماره تماس و آدرس

شاید عده‌ای از مشتریان پس از مشاهده طلا و جواهرات شما درون وبسایتتان تمایل داشته باشند تا آنها را به صورت حضوری از شما خریداری نمایند. بنابراین شما میتوانید با قرار دادن آدرس و شماره تلفن خود درون وبسایت‌تان، مشتریان حضوری دیگری را نیز کسب نمایید.

قرار دادن نرخ روز طلا، سکه و…

مطالعه کنید  15 اشتباه در طراحی سایت که نباید انجام داد

امروزه اکثر مردم روزانه قیمت سکه، دلار و… را مورد بررسی قرار میدهند زیرا برای آنها اهمیت بسیاری دارد تا قبل از خرید آنها از قیمتشان مطلع شوند. بنابراین شما می‌توانید با قرار دادن نرخ روز مبالغ طلا، سکه، دلار و… درون وبسایت خود به طور روزانه از ترافیک بالایی برای وبسایت خود برخوردار شوید.

حاسبه قیمت محصولات به صورت خودکار

طراحی فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات دارای فرمول محاسبه قیمت محصولات است. به اینصورت که پس از انتخاب محصولات توسط مشتری و وارد شدن مشتری به سبد خرید خود می‌تواند قیمت محصولات انتخابی را مشاهده نماید و اقدام به پرداخت آنلاین آنها نماید. طراحان وبسایت ما در هنگام طراحی سایت طلا فروشی حتما این امکانات را برای سایت شما در نظر می‌گیرند و آن را چندین بار تست می‌نمایند تا مشتریان در آینده دچار مشکل نشوند و بتوانند به راحتی اقدام به خرید نمایند.