طراحی سایت فروشگاه کاشی و سرامیک

صنایع کاشی و سرامیک به معنای کلمه کیمیاگری میکنند و خاک تیره را با سرپنجه هنر و صنعت تبدیل به چنان آثار هنری و زیبا و تمیزی میکنند که به هر ساختمان و بنایی جلوه ای زیبا می بخشند. شرکت داده ورزان با 18 سال سابقه در صنعت طراحی وب، قصد دارد یکی از بازیگران تخصصی عرصه طراحی سایت کاشی و سرامیک باشد که ارائه خدمات به کارخانجات تولیدی و شرکت های بازرگانی و فروشگاه های کاشی و سرامیک را سرلوحه خدمات خود قرار دهد.

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی کاشی و سرامیک

۱- فعالیت بدون محدودیت زمانی و مکان

در روش های قدیمی شما در دید عده محدودی از افرادی که از کنار فروشگاه شما رد شده اند آشنا می باشید. می توانید از آن ها به عنوان مشتری های خوب حساب کنید. به عبارتی شما به محدوده خاصی می توانید خدمات دهی نمایید. این باعث می شود تا وابسته به این باشید که فروشگاه شما در کدام موقعیت قرار دارد. اما با طراحی سایت فروشگاهی کاشی و سرامیک، فروشگاه شما در دسترس تمامی افراد دارای اینترنت می باشد.

از طرفی نیز برای خدمات دهی باید در بازه زمانی مشخص فروشگاه خود را باز کنید و به مشتریان حضوری خود خدمات دهی نمایید. اما از طریق سایت شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته فروشگاه خود را باز و امکان استفاده از آن را در اختیار مشتریان قرار دهید. در نتیجه میزان سوددهی شما نیز افزایش می یابد. شما نیاز نیست برای کسب درآمد همیشه با مشتری درگیر باشید بلکه این روند به صورت اینترنتی و سریع صورت می گیرد.

۲- بهره مندی از بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی بخش جدیدی از بازاریابی های امروز را تشکیل می دهد. تمامی متخصصین حوزه بازاریابی، بخشی از فعالیت خود را در این بخش قرار می دهند. به عبارتی بازاریابی آنلاین می تواند در تعیین اهداف آن ها نقشی را داشته باشد. البته در دنیای امروز این نقش بسیار پررنگ شده است و جایگاه بالاتری نسبت به روش های سنتی و قدیمی پیدا نموده است.

مطالعه کنید  مفهوم رنگ ها در طراحی سایت

علت این امر را می توان گسترش اینترنت و همچنین بازدهی آن دانست. شما در این روش می توانید مستقیماً بازار هدف خود را نشانه گیری نمایید. که این فاکتور باعث بازدهی بیشتر تبلیغات شما می شود. از سوی دیگر میزان هزینه در برابر آورده آن بسیار کم می باشد. البته برای بهره مندی از این روش ابتدا باید یک سایت مناسب طراحی نمایید. با توجه به تنوع روش های تبلیغاتی در این حوزه باید اطلاعات کافی نسبت به آن کسب نمایید، تا مناسب ترین روش را برای خود برگزینید.

۳- برندسازی و کسب اعتبار

یکی از مهم ترین موارد برای پیشرفت کسب و کار در اینترنت اعتمادسازی می باشد. شما از طریق روش هایی می توانید اعتمادسازی را ایجاد کنید. همچنین سایت با کیفیت و در رتبه برتر می تواند اعتماد مخاطب را جذب نماید. این عمل کمک می کند تا برندسازی شما در مسیر درستی قرار گیرد. امروزه تمامی افراد قبل یا بعد از آشنایی با شما به سراغ اینترنت می روند و در آنجا به دنبال پیدا کردن شما می باشند. نبود شما می تواند به برند شما آسیب وارد می کند و چهره برند شما را خدشه دار نماید.

مطمئن خدمات دهی که در سایت شما صورت می گیرد در راستای راحتی و ایجاد شرایط مطلوب برای مخاطب می باشد که در نتیجه رضایت آن ها را به همراه خواهد داشت. با توجه به تجربه های به دست آمده در حال حاضر هیچکس این اثر را انکار نمی کند و به دنبال بهره برداری از آن می باشند.

۴- ارائه مناسب محصولات

شما می توانید محصولات متنوع خود به صورت منظم در طراحی سایت فروشگاهی کاشی و سرامیک دسته بندی نمایید و در اختیار مخاطبان قرار دهید. حتی می توانید این جستجو را به صورت پیشرفته و در قالب چند فیلتر ارائه نمایید. در این صورت مخاطب می تواند زودتر به خواسته خود دست یابد که امروزه فاکتور مهمی برای مخاطب می باشد. همچنین برای هر یک از محصولات خود صفحه ای تهیه نمایید که به توضیح کاملی از محصول و ویژگی آن بپردازد.

مطالعه کنید  فناوری جدیدگوگل ، جستجوی درون ویدئویی

افراد در هنگام خرید می خواهند اطلاعات کاملی از محصولات موجود در بازار داشته باشند تا بهترین خرید را تجربه نمایند. استفاده از کاشی و سرامیک نامناسب می تواند نمای کار شما را بسیار بد بنماید.

۵- خرید آسان و سریع

افرادی که به دنبال خرید این کالا می باشند در حال تعمیرات و یا ساخت می باشند، در این زمان افراد درگیری های زیادی دارند که به دنبال راه حلی برای خرید آسان و مناسب می باشند. شما از طریق سایت می توانید به صورت مناسب کالاهای خود را نمایش دهید و امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم نمایید.

۶- کاهش هزینه ها

با اینترنتی کردن فروشگاه خود نیازی ندارید هزینه زیادی برای خرید مکانی در جایی مناسب برای فروشگاه پرداخت نمایید. از طرفی نیز تعداد کارمندان خود را نیز کاهش می دهید چون می توانید بخش زیادی از پروسه فروش و حسابداری مالی را از طریق سایت پیش ببرید.

 

تولید محتوای سایت فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک

تولید محتوای ابزار قوی برای هر سایتی می باشد. شما از این طریق می توانید به سوالات و همچنین افزایش اطلاعات مخاطبان کمک کنید. به نوعی برای آن ها ارزش قائل شوید که آن ها شما را به خاطر می سپارند. میزان ورودی سایت از این طریق می تواند افزایش یابد. پس از آن نیز با تکنیک های به روز بازاریابی اینترنتی، افراد را به مشتریان خود تبدیل نمایید.

موضوعات مختلفی در حوزه کاشی و سرامیک وجود دارد که می توانید با تولید محتوای مناسب آن ها را به مخاطبان ارائه نمایید. بهتر است در حوزه موضوع های جذاب کاشی و سرامیک تولید محتوا داشته باشید که بهتر دیده شوید و متن شما کاربردی تر باشد. البته در تولید محتوا سایت فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک باید به سئو محتوا نیز توجه خاصی داشته باشید. می توانید در این راه از یک متخصص تولید محتوا کاربلد کمک بگیرید که به عنوان یک بازاریابی کم هزینه پربازده تبدیل می شود.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی کاشی و سرامیک

شما می توانید طراحی سایت خود را به مجموعه یا افراد مختلفی واگذار نمایید. براساس نوع خدمات دهی و تجربه آن ها می تواند قیمت های متفاوتی برای طراحی سایت شما در نظر گرفته شود. اما نکته ای که وجود دارد هیچ هزینه ثابت و تعیین شده برای طراحی سایت وجود ندارد. این اهداف شما می باشند که قیمت طراحی سایت را تعیین می نماید. معمولاً در روند اصولی خواسته های شما شنیده می شود و براساس خواسته های شما پیشنهاداتی داده می شود.

مطالعه کنید  درست کردن سایت ، فروشگاه و شرکت

نوع خدمات دهی نیز در قیمت بسیار مهم می باشد. تیمی که دارای تمامی تخصص های مربوط به طراحی و پشتیبانی سایت می باشد، به علت خدمات دهی  بهتر قیمت بالاتری نیز در نظر می گیرد. مثلاً فرض کنید یک نفر تمامی خدمات طراحی، سئو، پشتیبانی و… می دهد، نمی توان با مجموعه ای که برای هر قسمت دارای یک فرد متخصص است مورد قیاس قرار گیرد. چون کیفیت خدمات دهی فرق دارد. برای استفاده از خدمات بهترین مرکز طراحی سایت فروشگاهی کاشی و سرامیک باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

نتیجه گیری

طراحی سایت حرفه ای می تواند پلی برای موفقیت های بزرگ باشد. کسب و کار شما در هر سطحی که می باشد، می تواند به فضای اینترنت ورود کند و از آن استفاده نماید. طراحی سایت را دست کم نگیرید چون خیلی از فروشگاه های خارجی و داخل ایران نیز تنها از طریق سایت به کسب درآمد می پردازند. شرکت های طراحی سایت حرفه ای براساس اهداف شما طراحی سایت انجام می دهند.

طراحی سایت باید به صورت اصولی و بر مبنای جذب مشتری باشد. با این وجود باید یک شرکت حرفه ای طراحی سایت این مأموریت را به عهده گیرد تا بتواند براساس یک استراتژی مناسب، اهداف شما را در تمامی نقاط مربوط به کسب و کار شما برآورده نماید. سایتی موفق می شود که تولید محتوای مناسب، سئو حرفه ای، با استراتژی و… را در کنار هم پیش ببرد. شما می توانید تمامی این موارد را در یک مجموعه بسپارید.