برندینگ فرایند تحقیق، توسعه و بهکارگیری یک ویژگی مشخص یا مجموعهای از ویژگیها برای سازمان است، بهنحوی که مصرفکنندگان بتوانند برند شما را به محصولات یا خدماتتان ربط دهند.
برندینگ بخش مهمی از استراتژی بازاریابی است، زیرا برندی که خوب بنا نهاده شده، بیانگر ثبات است و اعتماد مشتری را جلب میکند. برندینگ یک فرایند تکراری و مستمر است و نیازمند لمس قلب مشتریان و کسبوکارتان است. برندینگ به دلایل بسیاری مهم است که در ادامه به آنها میپردازیم.
۳۶۱ تبلیغات را بر پایه تاثیر بخشی در فروش و توسعه کسب و کار بنا نهاده است. اصلی ترین هویت ما تخصص بکارگیری ابزار تبلیغات در جهت اهداف تجاری است.تیم مشاوران ۳۶۱ هسته اصلی اثر بخشی این فعالیت هاست.
جهت دریافت لیست قیمت ها