طراحی سایت نمایندگی سایپا محمودی رشت

نمایندگی مجاز سایپا استان گیلان
نمایندگی مجاز سایپا استان گیلان

 

طراحی سایت نمایندگی سایپا محمودی رشت

مجموعه نمایندگیهای محمودی با عنوان ” شرکت فن آوران صنعت خودرو” از آبان سال ۱۳۸۶ با اخذ اولین نمایندگی از گروه خودرو سازی سایپا ( شامل نمایندگی های سایپا  کد ۲۰۱۲ ، مدیران خودرو کد ۳۳۷، کیاموتورز کد ۲۳۵  ، یکی از بزرگترین عرضه کننده های خودروهای اصلی با گارانتی ) در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع و بنایی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع با مدرنترین و مجهزترین تجهیزات روز در کیلومتر ۳ جاده رشت به فومن( آتشگاه) با مدیریت مدرن و کیفیت محور به مدیریت آقای ناصر محمودی شروع به فعالیت نمود.

با گسترش حجم فعالیتها به دلیل استقبال گسترده هم میهنان از خدمات صادقانه و با کیفیت در این مجموعه ، پس از توسعه فضای اداری و سالنهای تعمیراتی اقدام به اخذ نمایندگیهای مدیران خودرو  و اطلس خودرو نمود تا با ارائه فروش و خدمات پس از فروش برندهای بزرگ بازار ایران مانند MVM ,  KIA MOTORS , RENAULT , CITROEN , BRILLYANCE , CHERY و غیره بتواند تنوع سلیقه و نیاز مخاطبان را پاسخ شایسته گفته باشد.

هم اکنون با افزایش سالنها به ۹۰۰۰ متر مربع و افزایش مساحت عمومی مجموعه به ۴۳۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین و مجهزترین نمایندگیهای عرضه خودرو در سراسر کشور هستیم .

از افتخارات این مجموعه کسب رتبه برتر سال ۸۹ و رتبه اول کشور در سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ از گروه خودروسازی سایپا می باشد که مهر تاییدی بر خدمت صادقانه ماست.

این مجموعه تحت استاندارد گواهینامه کیفیت ISO9001-2008 و با تلاش جمعی از خبره ترین کارشناسان و تکنسینهای متخصص توانسته است همواره سطح کیفیت خدمات رسانی را ارتقا ببخشد.

همچنین در راستای افزایش سطح خدمات در شعبه مرکزی امکان بیمه کردن خودروها و انجام معاینات فنی خودروهای سبک و پرداخت خسارت بیمه ملت در داخل خود نمایندگی فراهم شده است.

اطلاعات پروژه : 

سایت : mahmoudiholding.com

                              پشتیبانی : 09111439626

                              طراح پروژه : آژانس تبلیغاتی 361

طراحی سایت نمایندگی سایپا محمودی رشت

طراحی سایت نمایندگی سایپا محمودی رشت