سئو سایت چیست؟ تضمینی صفحه اول باشید !

اگر سایت شرکت شما در نتایج جستجو صفحه اول گوگل ظاهر نمی شود ، شما وجود ندارید. حتی اگر کسب و کار شما در نتایج جستجو صفحه دو ، سه یا چهار ظاهر شود سایت شرکت شما برای اکثر کاربران نامرئی می باشد. این به این دلیل است که تنها ۲۵ درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور می کنند.به این دلیل مشاغل امروزی ، به سئو وب سایت و سئوکار نیاز دارند تا در نتایج صفحه اول گوگل دیده شوند.پس سئو سایت یعنی که یک تیم سئوکار روی سایت شما تمرکز کنند و مشکلات سایت را شناسایی و سایت شما را برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر بهینه سازی کند.تیم سئو ورد با ۲۱۰ فاکتور گوگل که باعث سئو موفق می شود آشنایی کامل دارد. سئو با افزایش بازدید ارگانیک آگاهی از برند شما را افزایش و باعث رشد واقعی شرکت شما در محیط وب می شود.

 

 مشاوره  و آنالیز سئو سایت ۰۱۳۹۱۰۱۴۲۵۱ داخلی 6

محتوای سئو شده یا SEO Content چیست؟

 

سئوی محتوا در مورد ایجاد و بهینه سازی محتوای شما است تا بتواند به طور بالقوه در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک موتورهای جستجو را جذب کند.

برای اینکه بفهمید منظور ما از محتوای سئو چیست، ابتدا باید در ذهن خود روشن کنید که هدف اصلی سئو چیست، چه نوع محتوا وجود دارد و بهینه سازی محتوا چیست.

سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو یا سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای دستیابی به بیشترین دید ممکن در موتورهای جستجو است.

مطالعه کنید  تفاوت های SEO و SEM در بازار مارکتینگ آنلاین

فرآیند سئو شامل تعدادی مراحل است که معمولاً به صورت زیر دسته بندی می شوند: سئوی فنی ، سئوی درون صفحه و سئوی خارج از صفحه.

سئوی محتوا بخشی از سئوی درون صفحه است. در اینجا مروری بر فرآیند سئوی درون صفحه است که نقش سئو محتوا را برجسته می کند.

بررسی اجمالی سئوی محتوا

همانطور که می بینید، سئوی درون صفحه با بهینه سازی عنوان صفحه و عنوان h۱ شروع می شود و سپس همه چیز به محتوای یافت شده در صفحه مربوط می شود.

آموزش سئو

هدف کلی شما از سئو محتوا این است که محتوای سئو پسند بنویسید تا برای موتورهای جستجو قابل درک باشد اما در عین حال نیت کاربر را برآورده کند و آنها را راضی نگه دارد.

انواع محتوای سئو شده

قبل از اینکه به نحوه بهینه سازی محتوای خود بپردازیم، بیایید ببینیم منظور ما از محتوا چیست.

محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این می تواند متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک یا ترکیبی از این موارد باشد.

به طور کلی انواع مختلف محتوا عبارتند از:

  • پست های وبلاگ : پرکاربردترین قالب. می تواند ترکیبی از متن، تصویر و ویدئو باشد. می‌تواند انواع اخبار مقالات، فهرست‌ها، راهنماهای چگونگی، انتشارات مطبوعاتی یا اطلاعات عمومی باشد.
  • صفحات ایستا: محتوایی که در صفحات ثابت وب سایت شما مانند «درباره ما» یافت می شود.
  • صفحات محصول : صفحاتی که محصولات یا خدمات خاصی را تبلیغ می کنند.
  • صفحات فرود: صفحاتی که به طور خاص برای استفاده در کمپین های PPC یا همان صفحه اولی که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند طراحی شده اند.
مطالعه کنید  اضافه شدن «تب خرید یا shopping list» به سرچ کنسول

چگونه محتوای خود را برای سئو بهینه کنیم

هر بار که محتوایی را در وب سایت خود منتشر می کنید این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که سئو بهینه شده است.

  • با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید
  • از کلمات کلیدی در عنوان و متن محتوای خود استفاده کنید
  • همیشه از متن برای همراهی محتوای غیر متنی خود استفاده کنید
  • هدف کاربر را برآورده کنید و از ابتدا آن را روشن کنید
  • محتوای طولانی بنویسید
  • پیوندهای داخلی را به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود اضافه کنید
  • پیوندهای خارجی را به سایر وب سایت های با کیفیت بالا اضافه کنید
  • خواندن آن را آسان کنید
  • عناصر غیر متنی را بهینه کنید
  • از نشانه گذاری طرحواره برای توصیف محتوای خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید
  • صفحات مرتبط را با هم در دسته بندی گروه بندی کنید
  • همیشه یک CTA یا نقطه خروج در اختیار کاربران قرار دهید

استراتژی محتوای SEO شما چیست؟

شما باید هر بار که محتوای جدید منتشر می کنید بهترین روش های فوق را دنبال کنید، اما در عین حال، باید یک استراتژی محتوا نیز داشته باشید .

منظور ما از استراتژی محتوا چیست؟ برای داشتن برنامه ای که شامل موارد زیر باشد:

  • چه نوع محتوایی منتشر شود
  • کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید
  • چه زمانی آن را منتشر کنید
  • چگونه آن را تبلیغ کنیم
  • برای چه کسی آن را تبلیغ کنیم (مخاطبان هدف برای هر قطعه از محتوا)

 مشاوره  و آنالیز سئو سایت ۰۱۳۹۱۰۱۴۲۵۱ داخلی 6