دلیل اصلی فروش سایت های فروشگاهی چیست ؟
افزایش فروش با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی، بهترین روش و دقیق ترین روش تولید محتوا محصولات سایت می باشد ، که به شما این امکان را می دهد تا محصولات خود را به کاربران با دقت و نکته بندی شده به کاربران معرفی کنید .
روش های مختلفی در تولید محتوا وجود دارند که عبارتند از :
- تولید محتوا تصویری ( عکس و فیلم )
- تولید محتوا متنی ( بلاگ و محصولات )
- تولید محتوا آموزشی ( راهنمای استفاده و نحوه استفاده از محصولات )
- تولید محتوا کاربری ( هدف گذاری برای استوری برد )
نکته مهم تولید محتوا سئو شده
پس از تولید محتوای مورد نیاز می بایست بر اساس الگوریتم موجود گوگل ، محتوای تولید شده را سئو سازی نمود، یعنی ساختار مقاله یا توضیحات محصول را به صورت استاندارد های الگوریتمی گوگل استانداردسازی نمود ، روش های محتلفی برای این فعالیت وجود دارد که شما می توانید با آنالیز دقیق مانند ( سرچ کنسول گوگل ) و یا ابزار های مختلف دیگر موارد مورد نیاز را بررسی و ساختارچینی نمایید .
اگر بخواهیم بهتر ودقیق تر به موضوع نگاه کنیم ، روزانه باید مطالب جدید برای سایت ایجاد و هر 72 ساعت مطالب قدیمی را مورد آنالیز قرار دهیم و پس از آنالیز مشکلات احتمالی و یا ساختار های اشتباه را بازسازی کنیم ، توجه نمایید که خطا های زیادی ممکن است در سرچ کنسول گوگل مشاهده شود مانند خطا 404 ، 403 و… که هر کدام در ساختار اصلی سئو تاثیر گذار می باشد .
راحت ترین روش ( همراه بودن با گروه سئو سازی و تولید محتوا 361 است ) شماره تماس مشاورین سئو 01391014251 می باشد که از ساعت 8 صبح الی 16 عصر به صورت آنلاین و از ساعت 16 الی 22 به صورت تلفنی با شماره 09111349626 می توانید تماس حاصل فرمایید.
اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور میکند به احتمال زیاد تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا در ذهن ما نقش میبندد تولید محتوا از نوع متن و نوشته است. آیا واقعاً همینطور است و محتوا صرفاً به تولید و تولید نیز صرفاً به محتوای متنی ختم میشود؟
در پاسخ به سؤال اول باید گفت که قطعا اینطور نیست و توصیه میکنیم قبل از مطالعه این بخش، 361 بخش استراتژی محتوا را ملاحظه بفرمایید و سپس این مطلب را ادامه دهید؛ زیرا ممکن است به این نتیجه برسید که در استراتژی محتوای شما نیازی به تولید توسط خودتان نیست و میتوانید با برونسپاری، استراتژی خود را پیادهسازی کنید. پس تولید محتوا همه چیز نیست و حتی ممکن است در استراتژی محتوا وجود نداشته باشد. اما اگر وجود داشت چه؟ اگر قرار باشد خودتان تولید محتوا کنید چه؟ در ادامه این مطلب از ابتدا در رابطه با اهمیت تولید محتوا، سپس انواع قالبها و فرمتهای محتوا و در نهایت دستورالعملی برای تولید محتوا را خواهید یافت. که در فلوچارت مقابل این مراحل به صورت خلاصه آورده شدهاست.
حال که به ضرورت تولید محتوا پی بردیم وقت دستبهکار شدن است، اما دست نگه دارید و بیایید قبل از پختن آش تولید محتوا، مواد مورد نیاز این آش را بشناسیم و در قدم اول بیایید کمی بیشتر از آشی که قرار است بپزیم بدانیم.
آوینا کائوشیک در پاسخ سؤال محتوا چیست ؟ بیان میکند: «محتوا هر چیزی است که به زندگی خواننده ارزشی میافزاید. این ارزشها با کمک کردن به مخاطب در انجام بهتر شغل خود، دقیقتر شدن آنها، خندان، سرگرم کردن آنها و آموزش فراهم میشود.»
نحوه تولید محتوا برای سایت بر اساس استاندارد های سئو
1. ایده پردازی:
اولین قدم برای تولید محتوا ایده پردازی می باشد. یکی از اصول اولیه در نحوه تولید محتوا برای سایت ها ایده پردازی است و در ایده پردازی شما باید ایده های اولیه را یادداشت نمایید و به استفاده از آنها موضوعات محتوای خود را تولید نمایید.
همواره باید یک دفترچه یادداشت در کنار شما باشد تا شما بتوانید هر ایده ای که در تولید محتوا در ذهن شما را یادداشت نمایید تا در آینده نسبت به تولید محتوا در خصوص آنها اقدام نمایید.
2.کلمات کلیدی:
کلمات کلیدی در واقع همان کلماتی هستند که کاربران شما در اینترنت برای رسیدن به موضوعات خاص جست و جو می کنند. هر چه که کلمه کلیدی شما به کلمه کلید مد نظر کاربر نزدیک تر باشد موتور جستجوی گوگل بیشتر به محتوای شما دقت می کند و آنها را بیشتر در معرض دید کاربر قرار می دهد. فرقی نمی کند که سایت شما تجاری باشد یا شخصی، نحوه تولید محتوا برای سایت بر اساس کلمات کلیدی از قواعد خاصی پیروی می کند. این قواعد خاص به این معناست که باید هر کلمه کلیدی در مقدار مناسب درصد مناسبی (بین 1 الی 3 درصد) در محتوای تولید شده استفاده شود.
3.استفاده از عنوان مناسب و جذاب
یکی از مهمترین موضوعات در نحوه تولید محتوا برای سایت ها نوشتن عنوان های مناسب است. ممکن است بعضی از افراد عنوان محتوای تولیدی خود را دست کم بگیرند و یا از یک عنوان جذاب و گیرا استفاده نکنند. عدم استفاده از عنوان های تکراری و استفاده از عنوان های پرسشی و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ها می تواند باعث جذب مخاطب به محتوای سایت شما شود.
4.بررسی محتوای سایت های رقیب
یکی از مهمترین موارد در نحوه تولید محتوا برای سایت این است که از اشتباهات رقیب خود درس بگیرید و آنها را تکرار نکنید. برای همین باید محتوای سایت رقیب خود را چک کنید و اشتباهات آنها را در تولید محتوا تکرار نکنید. همچنینی در وب سایت رقیب خود محتواهایی وجود دارند که باعث پیشرفت و بهبود رتبه آنها شده اند. شما میتوانید با بررسی آنها نیز نقاط قوت را فهمیده و از آنها برای تولید محتوا در سایت خود استفاده کنید.
5.تولید محتوا بر اساس نیازهای کاربر
یکی از مهمترین دلایل تولید محتوا این است که نیاز کاربران را برطرف کنید. محتوای تولید شده توسط شما قرار است یکی از نیازهای کاربران و یا سؤالات کاربران را پاسخ دهد. به همین دلیل در نحوه تولید محتوا برای سایت باید به گونه ای عمل کنید که کاربر احساس کند دانش او افزایش پیدا کرده و است و یا سؤال او پاسخ داده شده است. این کار باعث می شود که کاربر بیشتر به محتوای قرار داده شده در سایت شما اعتماد کند و در مراجعات بعدی نیز سایت شما را به عنوان یک سایت و منبع محتوایی مورد اعتماد در نظر داشته باشد.
6.موضوع محتوا را کامل بررسی نماید
ایده پردازی اولین قدم برای تولید محتوا است اما اگر در پرداخت به موضوع و ایده اصلی دقت کافی را نداشته باشید موضوع محتوای خود را از بین بردهاید. نحوه تولید محتوا برای سایت باید به گونه ای باشد که موضوع اصلی سایت به صورت کامل بیان شود. موضوعات و ایده های بیان شده در مقالات باید با جزئیات کامل مورد بررسی قرار گیرند.
7.تولید محتوای آموزشی
یکی از بهترین مدل های محتوا تولید محتوای آموزشی است. همیشه کاربران به دنبال یادگیری هستند. این یادگیری شامل مقالات و نوشته های تحقیقی نیز می باشد. شما میتوانید با تولید مقالات و محتواهای آموزشی کاربران را بیش از قبل به سایت خود جذب کنید… استفاده از ایده های آموزشی در تولید محتوا باعث میشود که کاربران محتوای شما را به یاد داشته باشد و همواره از محتوای تولید شده در سایت شما به عنوان یک منبع آموزشی یاد کنند. نحوه تولید محتوا برای سایت در بخش آموزش و مقالات باید به گونه ای باشد که بر اساس سؤال کاربران نوشته شود. به عنوان مثال شما باید در مقالات به سؤالاتی که با چرا، چگونه شروع می شوند استفاده کنید. با این کار می توانید به بخش اعظمی از سؤالات کاربران پاسخ دهید.
8.نوشتن مطالب با تعداد کلمات مناسب
یکی از ایراداتی که برای محتویات سایت ها وارد است این است که آنها یا خیلی طولانی نوشته می شوند و یا خیلی خلاصه و کوتاه نوشته می شوند. محتوای طولانی باعث میشود که کاربر از محتوای سایت شما خسته شود و بعد از چند دقیقه مطالعه محتوای سایت شما از آن خسته شده و از سایت خارج شوند. همچنین محتوای کوتاه شده و خلاصه نیز می تواند این ذهنیت را در کاربر ایجاد کند مدیران سایت ارزش چندانی برای محتویات قرار داده شده در سایت قائل نیستند. در نحوه تولید محتوا برای سایت باید همواره به مقدار کلمات و تعداد آنها دقت کنید. محتوای تولید شده باید دارای تعداد زیادی کلمه باشد و همچنین نباید خیلی کوتاه نوشته شود. تعداد کلمات مناسب برای هر محتوای مقاله ای در سایت می تواند بین 900 تا 1300 کلمه باشد و اگر قرار است محتوا کوتاه باشد می تواند بین 300 تا 500 کلمه باشد.
9. استفاده از اصول و استاندارد های سئو در تولید محتوا
مهمترین بخش و شاید آخرین بخش در نحوه تولید محتوا برای سایت ها استفاده از اصول و استاندارد های سئو در تولید محتوا می باشد. استفاده از کلمات کلیدی به مقدار مناسب، استفاده از عکس ها و تگ گذاری آنها، استفاده از عنوان ها در مقالات به مقدار و میزان مناسب، لینک گذاری در محتوای تولید شده به سایت های خارجی، لینک گذاری داخلی در محتوای تولید شده و استفاده از موارد گرافیکی و تصویری مانند عکس ها و ویدیو ها باعث میشود که محتوا تولید شده سایت شما از لحاظ سئو نیز در درجه استاندارد مناسبی قرار گیرد.
شما با رعایت موارد بالا در نحوه تولید محتوا برای سایت ها می توانید محتوای سایت های خود را بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا و منطبق بر اصول و استاندارد های سئو تهیه و تولید کنید با این کار محتوای تولید شده در سایت شما با کیفیت بوده و در نتایج جست و جو های گوگل قرار خواهد گرفت و در نتیجه رتبه سایت شما را بهبود خواهد بخشید.