تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد

تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد

تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد

یک محتوا خوب باعث می شود، کاربرانی که وارد سایتتان شده‌ بیش از 15 ثانیه در صفحه شما بمانند. محتوا با کیفیت باعث می شود سایت شما بهتر بهینه سازی (سئو) شده‌ و در جستجوی گوگل در صفحه اول گوگل و جزء نتایج ابتدایی قرار گرفته‌ و تعداد بازدید های کاربران را از سایت، افزایش یابد. تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد

در حالت کلی بر اساس الگوریتم های گوگل، اگر کاربران زمان بیشتری در سایت شما بمانند یعنی محتوای آن مفید می باشد. در نتیجه آن صفحه را به کاربران بیشتری نشان می دهد. ولی اگر کاربر به وب سایت شما مراجعه کند و محتوای که به آن نیاز دارد را نبیند، بلافاصله از سایت خارج می شود و این اثر منفی بر سئو وب سایت شما خواهد گذاشت.

برای درک بهتر این موضوع فرض کنید کاربر به دنبال یافتن راهی برای تمیز کردن روشویی های کابینتی می باشد ولی زمانی که وارد سایت شما می شود بیشتر اطلاعاتی در مورد متریال این نوع از روشویی و اینکه برای چه سبکی از خانه مناسب است روبه رو شود. مطمئنا او بلافاصله سایت شما را می بندد، حال تصور کنید چندین کاربر به همین صورت عمل کنند. در این حالت ربات های گوگل متوجه می شوند که شما محتوا مفیدی ندارید و دیگر آن را به کاربران نمایش نمی دهد.

موارد تولید محتوا بهینه و با کیفیت | تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد

در مورد اینکه محتوا با کیفیت چه ویژگی هایی دارد بین کارشناسان سئو اختلاف نظر وجود دارد. در گذشته کارشناسان تصور می کردند هر چه محتوا طولانی تر باشد کیفیت آن بهتر است، اما به مرور زمان متوجه شدند کیفیت بر کمیت مقدم تر می باشد. اگر شما می خواهید یک محتوا با کیفیت بنویسید باید به چند نکته توجه کنید:

مطالعه کنید  سئو محلی چیست ؟

1- در مورد انتخاب موضوع محتوا خود به خوبی تحقیق کنید و سعی نمائید از موضوعات به روز عقب نباشید. به عنوان مثال زمانی که جستجو ها در مورد گوشی جدید سامسونگ است هیچ گاه در مورد مدل قبلی محتوا ننویسید. تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد

در مورد موضوع مورد نظر خود به خوبی مطالعه کنید. فرقی نمی کند که موضوع شما بصری، صوتی یا نوشتاری باشد باید حتما در مورد آن تحقیق شود. حتی اگر قصد دارید بر اساس تجربه شخصی خود بنویسید باید در مورد آن باز هم مطالعه کنید.

2- متفاوت باشید. همیشه سعی کنید محتوا های موجود را بهبود ببخشید. حتی اگر هنگام تحقیق متوجه شدید آنچه که شما به آن رسیده اید با آنچه که در سایر وب سایت ها است متفاوت است، نترسید و آن را انتشار دهید. چون اگر همان اطلاعات را انتشار دهید دیگر هیچ دلیلی وجود ندارد موتور های جستجو شما را به سایر کاربران نمایش دهند.

3- از اشکال مختلف در محتوا خود استفاده کنید. سعی کنید در محتوای خود از آمار، تصاویر، صداها، ویدیوها، گیف ها و جداول استفاده نمائید تا برای کاربر جذاب باشد.

4- نوشته نهایی خود را مرور کنید. پس از اینکه محتوا خود را نوشتید آن را به خوبی مرور نمائید و اشتباهات املایی و گرامری آن را برطرف کنید.

برای تولید محتوای سایت سراغ چه افرادی باید رفت؟

برای این کار بهتر می باشد سراغ کارشناس تولید محتوا برویم. کارشناس تولید محتوا فردی است که به صورت تخصصی به تولید محتوا می‌ پردازد و به تمام اصولی که در بالا گفتیم مانند اصول سئو مسلط می باشد. کارشناس تولید محتوا در واقع یک سئوکار نیز است که از دانش و مهارت خود در جهت محتواسازی استفاده می‌ کند. برای اینکه بتوانید با کارشناسان تولید محتوا همکاری کنید، باید به سراغ شرکت‌ های تولید کننده محتوا یا شرکت‌ های فروش تولید محتوا بروید.

مطالعه کنید  خاصیت الگوریتم ونیز گوگل چیست ؟

تولید محتوا در کانون تبلیغاتی 361 از جمله فعالیت‌ هایی می باشد که توسط کارشناسان تولید محتوا که به سئو نیز تسلط دارند، ارائه می‌ شود، می‌ توان به تولید انواع محتوا های صوتی، تصویری، متنی، موشن گرافیک، تولید پادکست صوتی، دیتا اینتری و غیره اشاره کرد. همچنین در کانون تبلیغاتی 361 می‌ توان نمونه کارهای مختلف را مشاهده کرد و در صورتی که از کیفیت کار راضی باشید برای ثبت سفارش خود اقدام کرده و آن را قطعی کنید.

برای این کار یک حساب کاربری در سایت این مجموعه برای خود ایجاد کنید تا باقی مراحل را به راحتی انجام دهید. پس از اینکه از کیفیت کار مطمئن شدید، می‌ توانید ثبت سفارش نهایی کنید. پس از گرفتن مشاوره و مشخص شدن زمان تحویل و قیمت نهایی که با توجه به تعداد کلمات مشخص می‌ شود، برای ثبت نهایی به منظور تولید محتوای سایت اقدام کنید. تاثیری که تولید محتوا در سئو سایت می گذارد