به شیوه ای از برنامه ریزی و اجرای فعالیت های تبلیغاتی گفته می شود در زمان محدود و برای دستیابی به اهداف مشخصی بودجه بندی و اجرا میگردد. کمپین های تبلیغاتی یکی از شناخته شده ترین شیوه های موثر در دستیابی به اهداف تجاری و فروش می باشد.
برنامه ریزی دراز مدت تبلیغات می تواند کارایی آن را تا 60% افزایش داده و هزینه های تبلیغات سالیانه را به طور چشمگیری کاهش دهد. ضمن آنکه این روش برندینگ حرفه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
کمپین تبلیغاتی و برنامه ریزی دراز مدت تبلیغات می تواند کارایی آن را تا 60% افزایش داده و هزینه های تبلیغات سالیانه را به طور چشمگیری کاهش دهد. ضمن آنکه این روش برندینگ حرفه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد
تاجر هندی کمپین طراحی شده بر اساس شخصیت سلبریتی گیلانی ( محمد هندی ) و استراتژی محیطی – دیجیتال برای فروشگاه فرش زادشفق است. این کمپین بر اساس قابلیتهای نمایشی و با رویکرد کاراکتر داستانی تاجری اهل هند که هم به دنبال جنس با کیفیت و هم قیمت مناسب کالا است دو سه فاز داستانی طراحی شده است.
۳۶۱ تبلیغات را بر پایه تاثیر بخشی در فروش و توسعه کسب و کار بنا نهاده است. اصلی ترین هویت ما تخصص بکارگیری ابزار تبلیغات در جهت اهداف تجاری است.تیم مشاوران ۳۶۱ هسته اصلی اثر بخشی این فعالیت هاست.
جهت دریافت لیست قیمت ها