سامسونت: از تابستان بیشترین بهره را ببرید

همزمان با فرا رسیدن تابستان، سامسونت با تولید انواع کیف و چمدان به عنوان معتبرترین برند در صنعت مسافرت، یک کمپین تبلیغاتی تابستانی تحت عنوان «Take What’s Yours»، افراد را تشویق می‌کند تا از تعطیلات آخر هفته طولانی خود در فصل تابستان بیشترین بهره ممکن را ببرند.

با پایان همه گیری کرونا مردم بار دیگر به سفر روی آورده و به این ترتیب برند چمدان و کیف سامسونت وارد دوران جدیدی می‌شود که در آن مردم برای سفر وقت گذاشته، تجربیات جدید خلق کرده و خاطرات ماندگاری را می‌آفرینند که درخشان تر از قبل خواهند بود. تابستان امسال سامسونت، مصرف کنندگان و همچنین کارمندان خود را تشویق می‌کند تا این دوره افتخار بیافرینند.

سامسونت با راه اندازی این کمپین تبلیغاتی قصد دارد این نکته را به همه یادآوری کند که باید با صرف زمان برای مسافرت به سلامت روان خود نیز اهمیت داد. در ادامه بر روی این موضوع تاکید می‌شود که ساک‌ها، کیف‌های مسافرتی و اکسسوری‌های برند سامسونت شما را به هر مقصدی که قصد سفر به آنجا را دارید، می‌رساند.

 

کمپین تبلیغاتی فوق به طور همزمان در تلویزیون‌های اینترنتی (VOD)، پلتفرم‌های پخش تصویر مانند «Hulu»، اینستاگرام، یوتیوب و همچنین فضای تبلیغات خارج از خانه در بازار‌های کلیدی (لس انجلس، سیاتل، میامی، مینیاپولیس و آستین) و همچنین برخی وبسایت‌ها و اپلیکیشن مخصوص پخش فایل‌های صوتی مانند اسپاتیفای برگزار می‌شود. در کنار آن نیز برند سامسونت با همکاری ده‌ها اینفلوئنسر در اینستاگرام و تیک تاک به مردم کمک می‌کند تا تجربه اتفاقی خوب و زیبا را در زندگی داشته باشند.

مطالعه کنید  مهم‌ترین ضریب‌های موفقیت مشتری که ارزش اندازه‌گیری دارند!

این کمپین تبلیغاتی موفق و البته حرفه‌ای تحت عنوان «Take What’s Yours» در ماه ژوئن سال 2022 میلادی در ایالات متحده آمریکا برگزار شد. آژانس تبلیغاتی «Iris Worldwide» به سفارش برند سامسونت این کمپین تبلیغاتی رسانه ای یکپارچه را در عرصه صنایع تفریحی، سفر و گردشگری اجرا کرد.

منبع: www.adsoftheworld.com