بهترین رنگ ها برای تبلیغات کلیکی در سال ۲۰۲۲

 

هر سال، کتابخانه تصویری «Shutterstock»، گزارشی از رنگ‌های ترند شده را ارائه داده و محبوب ترین رنگ‌های حال حاضر در جهان را بر اساس اطلاعات دریافتی از سرتاسر جهان معرفی می‌کند. Shutterstock در گزارش امسال خود از رنگ سبز به عنوان رنگی نام برده که استفاده از آن در دنیای تبلیغات دیجیتال منجر به بالاترین نرخ تبلیغات کلیکی بر روی محتوا می‌شود. مقامات Shutterstock می‌گویند: «داده‌های اطلاعاتی دریافتی در سال جاری میلادی نشان می‌دهند که اگر می‌خواهید در امور تبلیغاتی مثل یک حرفه ای رفتار کنید، به افزودن رنگ‌های خانواده سبز به وبسایت خود بیندیشید.»

 

۳ رنگ برتر سال ۲۰۲۲ مناسب برای تبلیغات کلیکی

در ابعادی بزرگ‌تر، نتایج گزارش امسال نشان می‎‌دهد که تبلیغ کنندگان رویکردی آرام‌تر، مینیمالیستی و ملایم‌تر نسبت به پالت‌های رنگی دارند. برای نمونه رنگ سال ۲۰۲۲ (ارغوانی) اعلام شد که این ویژگی‌ها را به همراه دارد. به اعتقاد فلولا مدیر خلاقیت Shutterstock، این پاسخی مستقیم به جهانی است که در اثر شیوع کرونا به لرزه در آمده است. او در ادامه خاطرنشان کرد که سال ۲۰۲۱ سال محاسبه و ارزیابی همراه با تاثیر گرفتن از عواقب ناشی از همه گیری کووید-۱۹ بود. اکنون برند‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی در سرتاسر جهان پالت‌های رنگ خود را با حال و هوای تسکین، ایجاد ثبات و تعادل تطبیق می‌دهند.

بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی واکنش‌های حدود دو میلیون نفر شرکت کننده در تحقیقی در پلتفرم Shutterstock، مردم به دنبال رنگ‌هایی هستند که ریشه در طبیعت و خاک داشته و به این ترتیب آرامش بخش باشند. این گزارش پیش بینی می‌کند که ۳ رنگ برتر سال ۲۰۲۲ که می‌توان از آنها برای تبلیغات کلیکی استفاده نمود، به شرح زیر خواهند بود:

مطالعه کنید  سامسونت: از تابستان بیشترین بهره را ببرید

استفاده از رنگ مرجانی در تبلیغات کلیکی

از رنگ مرجانی آرامش بخش به عنوان یک نوع رنگ هلویی کمرنگ نیز نام برده می‌شود. Shutterstock پیشنهاد می‌دهد که این رنگ را با رنگ‌های زرد و صورتی غبار آلود ترکیب کرده یا در تضاد با رنگ آبی آسمانی قرار دهید تا در نهایت، یک پالت آرامش بخش و با رنگ‌هایی طبیعی به دست آید. استفاده از این نوع رنگ در تبلیغات کلیکی (بنر) می‌تواند نرخ بازگشت بالایی را برای برندهای مختلف داشته باشد. استفاده از این رنگ در ظرف‌های غذای سنتی نیز بسیار دیده شده است.

بنفش مخملی

 

بنفش مخملی توسط Shutterstock به عنوان «سایه ای شاد و پر جنب و جوش از بنفش با هاله ای از رنگ صورتی» توصیف شده که یادآور تجمل و ظرافت ماندگار ارکیده سلطنتی نیز هست. این گزارش بنفش مخملی را جسورانه ترین رنگ در میان رنگ‌های پر طرفدار سال ۲۰۲۲ می‌نامد که بدون هر نوع نشانه ای از احساس خودنمایی، توجه همه را به سوی خود جلب خواهد کرد. مکمل طبیعی آن نیز سایه ای از سبز و برای مثال زمردی است. این نوع رنگ بنفش با توجه به محبوبیتی که دارد، می‌تواند به عنوان یک رنگ جذب کننده در تبلیغات کلیکی کاربرد داشته باشد. 

صورتی پاسیفیک (اقیانوس آرام)

صورتی پاسیفیک یا همان اقیانوس آرام رنگی است که در گزارش «Color Trends» از آن به عنوان صورتی پنبه‌ای نام برده می‌شود. این رنگ ترکیبی عالی و تمام عیار از حس سرزندگی و آرامش را به ما منتقل خواهد کرد. Shutterstock پیشنهاد می‌دهد که آن را با تناژ‌های صورتی و هلویی یا بر روی یک نوع رنگ سبز کمرنگ استفاده کنید تا حس و حال غروب خورشید در ساحل زیبا و درخشان اقیانوس آرام تداعی شود.

مطالعه کنید  چرا باج افزارها این همه پول در می آورند؟

منبع: www.creativebloq.com