علی رغم تنوع بسیار رسانه های تبلیغاتی در سالهای اخیر هنوز هیچ رسانه ای نتوانسته است از لحاظ پوشش تبلیغاتی برای مخاطبین منطقه مشخص شده چه شهری و چه استانی رقیب رسانه های محیطی باشد. رسانه های محیطی با پوشش مفید منطقه ای می توانند تقاضای خرید موثرمحلی ایجاد نمایند.
قابلیت برند سازی یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات محیطی است که به واسطه ابعاد و ارتباط فیزیکی نزدیک منحصرادر اختیار این رسانه است.
توانایی خاص این رسانه در افزایش تعدادخریداران واقعی کلید اصلی محبوبیت همیشگی رسانه های محیطی است. خصلت محلی بودن و قابل اعتماد بودن برند معرف حضور رسمی و پر قدرت در زندگی روز مره ما است. این ویژگی نقش موثر در ارتباطات تجاری دارد
361 یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین کانونهای رسانه دار محیطی در شمال کشور است که همه ساله میزبان تبلیغات و کمپین های برندهای معتبر کشوری می باشد. در حال حاضر 64 عرشه تبلیغاتی مختلف من جمله تابلوهای تبلیغاتی پل های عابر پیاده شهری ، جاده ای ، بیلبوردها و استندهای شهری در سراسر شمال کشور خصوصا گیلان به صورت اختصاصی یا مشترک در اختیار این کانون می باشد.
احمد محمدی بیش از 10 سال از عمر خود را صرف مشاوره ، برنامه ریزی و ساخت سازه های تبلیغات محیطی نموده است. بی تردید وی یکی از چند کارشناس کمپینهای محیطی در شمال کشور است که مورد اعتماد بسیاری از برندهای ملی و بین المللی است. وی علاوه بر سمت مدیریت کانون تبلیغاتی 361 ، مشاوره و هدایت همه کمپین های محیطی را شخصا به عهده دارد.
۳۶۱ تبلیغات را بر پایه تاثیر بخشی در فروش و توسعه کسب و کار بنا نهاده است. اصلی ترین هویت ما تخصص بکارگیری ابزار تبلیغات در جهت اهداف تجاری است.تیم مشاوران ۳۶۱ هسته اصلی اثر بخشی این فعالیت هاست.
جهت دریافت لیست قیمت ها