چرا بیلبورد و لایت باکس ؟

90

پوشش وسیع تبلیغاتی

علی رغم تنوع بسیار رسانه های تبلیغاتی در سالهای اخیر هنوز هیچ رسانه ای نتوانسته است از لحاظ پوشش تبلیغاتی برای مخاطبین منطقه مشخص شده چه شهری و چه استانی رقیب رسانه های محیطی باشد. رسانه های محیطی با پوشش مفید منطقه ای می توانند تقاضای خرید موثرمحلی ایجاد نمایند.

قدرت برند سازی

قابلیت برند سازی یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات محیطی است که به واسطه ابعاد و ارتباط فیزیکی نزدیک منحصرادر اختیار این رسانه است.

نرخ تبدیل بالا

توانایی خاص این رسانه در افزایش تعدادخریداران واقعی کلید اصلی محبوبیت همیشگی رسانه های محیطی است. خصلت محلی بودن و قابل اعتماد بودن برند معرف حضور رسمی و پر قدرت در زندگی روز مره ما است. این ویژگی  نقش موثر در ارتباطات تجاری دارد

لـوکیـشـن های بیلبورد های تبلیغاتی 361

361 یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین کانونهای رسانه دار محیطی در شمال کشور است که همه ساله میزبان تبلیغات و کمپین های برندهای معتبر کشوری می باشد. در حال حاضر 64 عرشه تبلیغاتی مختلف من جمله تابلوهای تبلیغاتی پل های عابر پیاده شهری ، جاده ای ، بیلبوردها و  استندهای شهری در سراسر شمال کشور خصوصا گیلان به صورت اختصاصی یا مشترک در اختیار این کانون می باشد.

کمپین های محیطی زیر نظر مشاور تخصصی

ahmad-mohammadi
احمد محمدی مدیر عامل
مدیر عامل کانون تبلیغات 361
کارشناس ارشد مدیریت تحول
مشاور و طراح کمپین های تبلیغاتی
کارشناس تخصصی رسانه های محیطی

احمد محمدی بیش از 10 سال از عمر خود را صرف مشاوره ، برنامه ریزی و ساخت سازه های تبلیغات محیطی نموده است. بی تردید وی یکی از چند کارشناس کمپینهای محیطی در شمال کشور است که مورد اعتماد بسیاری از برندهای ملی و بین المللی است. وی علاوه بر سمت مدیریت کانون تبلیغاتی 361 ، مشاوره و هدایت همه کمپین های محیطی را شخصا به عهده دارد.