طراحی سایت کت و شلوار / مد و پوشاک

طراحی سایت کت و شلوار / مد و پوشاک

طراحی سایت کت و شلوار / مد و پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.

 

برای مشاوره و راهنمایی بهتر با ما تماس بگیرید  / ۰۱۳۹۱۰۱۴۲۵۱

راه اندازی سایت پوشاک

زمانی که تولید کنندگان پوشاک و عمده فروشان ، متوجه موفقیت سایت های فروش لباس مثل دیجی استایل ، مدیسه و … شدند ،به فکر طراحی سایت فروش لباس افتادند. اما باید این نکته را در نظر بگیرند که راه اندازی چنین وب سایت هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای   به صورت اصولی انجام شود ، می تواند مشتریان زیادی را به همراه آورد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می توان گفت طراحی سایت پوشاک قابلیت های بسیاری را به همراه می آورد. شما می توانید برای توسعه وب سایت خود ، می توانید محصولات خور ار به سراسر کشور ارسال کنید .

درباره کت شلوار مردانه بیشتر بدانیم

کت شلوار مردانه یکی از مرسوم‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین پوشاک آقایان است، چرا که میتواند انتخابی برای یک مهمانی ویژه، مراسمی رسمی، جلسه‌ای کاری و یا حتی رفت و آمد‌های روزانه باشد. از دلایل محبوبیت این پوشش این است که آقایان میتوانند با خرید کت و شلوار مناسب در هر کدام ازین فضاها حس اعتماد به نفس را در کنار شیک پوشی تجربه کنند. کت شلوار‌های مردانه از جنبه‌های گوناگون به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم میشوند؛ مثلا میتوان آنها را با توجه به نوع یقه، تعداد دکمه‌ها، چاک پشت کت و موارد دیگر از یکدیگر متمایز نمود تا هر فرد با توجه به کاربرد هر مدل و در کنار آن، سلایق شخصی اش، انتخاب خاص خود را داشته باشد و با ساخت استایل مدنظرش به شیوه خود جذابیش را به رخ بکشد.

مطالعه کنید  طراحی سایت با مدل مفهومی

انواع کت شلوار از لحاظ فرم دوخت و کپ

کت و شلوارها میتوانند با برش‌های مختلفی تولید شوند که نوع برش‌ها در میزان فیت بودن آنها بر روی بدن تاثیر میگذارد. دو مورد از اصلی‌ترین‌ و پر استفاده‌ترین قواره‌های کت شلوار، رگولار (کلاسیک) و اسلیم فیت است که کپ رگولار کلاسیک‌تر بوده و فرم آزادتری بر روی بدن دارد ولی برش اسلیم فیت برای زمانی که می‌خواهید پوشش اندامی‌تری داشته باشید، مناسب خواهد بود.

برای مشاوره و راهنمایی بهتر با ما تماس بگیرید  / ۰۱۳۹۱۰۱۴۲۵۱

طراحی خلاقانه

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، تیم ویستا اقدام به طراحی سایت پوشاک با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر برای شما خواهد کرد.

طراحی واکنشگرا

تمامی نمونه کارهای طراحی سایت که توسط تیم ویستا ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران میباشد.

پشتیبانی آنلاین

از ویژگی های شاخص شرکت طراحی سایت معتبر ویستا ، پیشتیبانی پیوسته و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

مناسب ترین قیمت

تیم 361 این تضمین را می دهد که مناسب ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما ارائه نماید. در ازای هزینه ای که برای طراحی وب سایت انجام میدهید به منافع بسیاری دست پیدا می کنید.