المپیک زمستانی چین ، جایی که همه در آنجا به هم می رسند

المپیک زمستانی چین ، جایی که همه در آنجا به هم می رسند

المپیک زمستانی چین ، جایی که همه در آنجا به هم می رسند

از زمان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ناگانو ۱۹۹۸ در ژاپن تاکنون، سامسونگ از مسابقات المپیک با فناوری مدرن سری موبایل‌های گلکسی خود حمایت کرده و به عنوان یک اسپانسر و شریک رسمی بازی‌های المپیک و پشتیبانی از طریق ارائه تجهیزات ارتباطات و اینترنت بی سیم، خود را در سرتاسر جهان مطرح نموده است.

با اعتراف به این واقعیت که تنها هنگام اعمال محدودیت‌هاست که رکورد‌ها شکسته می‌شوند و اعتقاد به این باور که تصمیم به ایجاد یک تغییر بزرگ و ارزشمند با عبور از موانع کلید می‌خورد، برند سامسونگ در صدد است تا از این فرصت و حضور در المپیک زمستانی بیشترین بهره را ببرد.

فناوری‌ها و امکانات مدرن موجود در گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ، روش برقراری ارتباط و اشتراک گذاری بازی‌ها با همه اقشار جامعه، ورزشکاران و طرفداران را تغییر داده است.

سامسونگ به عنوان اسپانسر و شریک رسمی مسابقات المپیک در همه جای دنیا به همکاری خود با این بازی‌ها ادامه خواهد داد و تا سال ۲۰۲۸ از تجهیزات ارتباطی و محاسباتی اینترنت بی سیم مورد استفاده در بازی‌های المپیک پشتیبانی می‌کند. سامسونگ این بار نیز در تلاش است تا در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ بیجینگ تاریخ سازی کند.

سامسونگ رویکردی پیشرفته و دیجیتالی را در پیش گرفته تا به طرفداران کمک کند صرف نظر از هر جایی که در آن هستند، بتوانند ارتباط خود را با بازی‌های المپیک حفظ کرده و حس حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک را دریابند.

Samsung Mobile در آگهی تبلیغاتی جدید خود نشان می‌دهد که چگونه مردم از سرتاسر جهان در طول بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ بیجینگ با هم متحد شده‌اند. تماشاگران از طریق سرگرمی‌ها و علایق مشترک می‌توانند با ورزشکاران ارتباط برقرار کنند. از جمله این نقاط مشترک می‌توان از پاکسازی اقیانوس‌ها، تلاش برای نجات کره زمین یا انجام بازی موبایل مورد علاقه خود نام برد.

مطالعه کنید  راه اندازی کمپین تبلیغاتی موفق با این 4 ایده در شبکه های اجتماعی

در ادامه همه با شور و اشتیاق فراوان با ورزش، بازی یا به لطف جادوی موسیقی گرد هم می‌آیند. Samsung Mobile در نهایت تاکید می‌کند که مفتخر است توانسته اسپانسر رسمی بازی‌های المپیک و پارالمپیک بوده و همه مردم از همه جای دنیا را کنار هم قرار دهد.

منبع: www.ispot.tv