اجاره ی بیلبوردهای تبلیغاتی در رشت

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در رشت
اجاره ی بیلبوردهای تبلیغاتی در رشت، یکی از بهترین راه های تبلیغات است با توجه به حجم بالای ترافیک در این میدان بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل های عابر پیاده مورد توجه موسسه های تبلیغاتی و صاحبان صنایع بوده است. میدان گلسار رشت دارای ترافیک سنگینی است که این امر موجب شده به تبلیغات در این ناحیه توجه ویژه ای شود.

ظهور صنعت تبلیغات به ویژه طی دو دهه گذشته در کشور مان و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان برند با این صنعت، منجر به در نظرگرفتن بودجه های کلان برای کمپین های تبلیغاتی شده است.اختصاص بودجه های کلان، شکل گیری آژانس های تبلیغاتی با مدیریت دلالان فاقد تخصص را همراه داشته است.اعتماد به چنین شرکت هایی، بخش زیادی از این بودجه را صرف واسطه‌گری ها کرده و بخش دیگری هم به دلیل عدم کارشناسی صحیح در انتخاب رسانه هدر می‌رود، از این جهت متاسفانه نتیجه کار با کمترین بازخورد به پایان می‌رسد این شکست، باعث دلسردی و ناامیدی صاحبین صنایع برای ادامه روند تبلیغاتی خواهد شد.

 

تعرفه ی اجاره بیلبورد های تبلیغاتی در رشت و حومه

بیلبورد های تبلیغاتیدر رشت با توجه به شرایط و موقعیت مکانی و نسبت به ابعاد و اندازه های آن بسیار متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن تعیین کرد. سرمایه گذاران تبلیغاتی با هزینه ی های بسیار مناسب در رشت می توانند به موفقیت چشمگیری دست یابند. با سرمایه گذاری تبلیغاتی در میدان گلسار علاوه بر اینکه سرمایه تولید کنندگان به هدر نمی رود بلکه با سودی سرشار و قابل توجه رو به رو خواهد شد.

مطالعه کنید  الگوریتم فلوریدا گوگل چیست؟

تبلیغات محیطی در رشت

تبلیغات محیطی در رشت بدون شک یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی برای صاحبین صنایع است. داشتن تبلیغات برای هر برند و موسسه ای نیاز است. بدون تبلیغات نمی توان برند خود را در بین مردم معرفی کرد و حتی کسانی که در حرفه ی خود معروفند نیاز است که در تبلیغات دیده شوند و تبلیغات محیطی در رشت باعث میشود که برند شما همیشه به چشم آید.

اکثر مردم زمان بیشتری را صرف حمل و نقل می کنند و زمان کمتری در خانه هستند. به همین ترتیب، تبلیغات در فضای باز یک ابزار مهم و موثر برای دریافت پیام ها در مقابل چشم مردم است. تبلیغات محیطی در میدان گلسار می تواند یک راه موثر برای تولید نام و یا شناسایی محصول برای مصرف کنندگان باشند.

 

استعلام قیمت : 09111349626

جهت دریافت تخفیف اعلام فرمایید از سایت 361 استعلام می فرمایید

مزیت اجاره و استفاده از تابلو های تبلیغاتی در رشت

  • تردد بالا و ترافیک
  • دیده شدن تبلیغ شما
  • منتقل کردن پیام تبلیغاتی در کمترین زمان

چرا تبلیغات در رشت داشته باشیم ؟

رشت جزو یکی از شهرهای مهم و کلیدی در کشور پهناور ایران می باشد. به توجه به موقعیت جغرافیایی شهر رشت، و راه های ارتباطی با دیگر شهرهای اطراف، بستر مناسب و مهمی برای تبلیغات محیطی در حوزه بیلبورد محسوب می شود. وجود جمعیت متنوع از لحاظ سلیقه و نوع تفکر سبب می شود تا پذیرای تبلیغ های محیطی متنوع بیلبوردی باشد. همجنین وجود اتوبان های پرتعدد و قرار گرفتن بیلبورد های رشت در بزرگراه ها، بلوارها و پل های هوایی، محل های بسیار مناسبی برای ارائه محصولات و تبلیغ محیطی شما به نحو احسنت می باشد. با توجه به گستردگی علوم روز از جمله تبلیغات محیطی رشت و یا تبلیغات دیجیتال، و همچنین علاقه عموم مردم به این نوع تبلیغات محیطی ، می توان این نتیجه را گرفت که تبلیغ محیطی بیلبوردی شما در بیلبورد رشت بدون بازخورد نخواهد بود و حداقل هایی را می توانید از بیلبورد رشت برداشت نمایید.

مطالعه کنید  تبلیغات محیطی، عامل مهم در رونق کسب‌وکارها

 

بهترین قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی

اهمیت تبلیغات و میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطبین هر محصولی بر هیچ‌کس پوشیده نیست چرا که صاحبین صنایع همواره به دنبال معرفی هرچه بهتر محصولات و افزایش تعداد مخاطبین خود هستند. تبلیغات محیطی ( بیلبورد ) همواره به عنوان فروشنده ای همیشه بیدار و تاثیرگذار و البته مقرون به صرفه ( در مقایسه با سایر شیوه های رایج تبلیغات موثر ) ایفای نقش می‌کند. تبلیغات هدفمند در رسانه های محیطی، صاحبان آگهی را قادر می‌سازد که با مشتریان بالافعل و بالقوه ی خود ارتباط مستقیم برقرار کنند. کلینیک تبلیغاتی آراد از دهه‌ی هفتاد شمسی امتیاز و امکانات ارائه تبلیغات محیطی را همگام با رشد شهر ها فراهم کرده و در سراسر کشور بعنوان صاحب رسانه با شرایط کاملا متفاوت و خاص مشاور و مجری کمپین های تبلیغاتی می‌باشد.

 

 

استعلام قیمت : 09111349626

جهت دریافت تخفیف اعلام فرمایید از سایت 361 استعلام می فرمایید

مزایای تبلیغات محیطی نسبت به تبلیغات مجازی

در فضای مجازی، تبلیغ برند ممکن است اثرات لحظه ای داشته باشد اما به دلیل دسترسی اسان و تعرفه پایین تبلیغات مجازی، هر سطح از کسب و کارها حتی کسبه محترم دستفروش، امکان استفاده از این رسانه تبلیغاتی را دارند، به همین جهت با تکرر میلیونی آگهی ها و پخش تبلیغات یکی پس از دیگری، در نهایت هیچ برندی در ذهن مخاطب ماندگار نخواهد بود. همچنین به دلیل وجود مخاطبین در سنین و اقشار مختلف، امکان دسترسی به جامعه هدف مورد نظر بسیار پایین است.

در صورتی که در تبلیغات محیطی زمان و مکان اکران کاملا تخصصی انتخاب می شوند و کاملا در دید مخاطبان مورد نظر قرار می‌گیرد.شرکت های معتبر با بهره گیری از تبلیغات محیطی به برندینگ حرفه ای به دلیل عدم دسترسی هر کسب و کاری به این رسانه پرداخته و در نهایت با ارتقا چندین درصدی جایگاه نام برند همراه با سود محصول یا خدمات ارائه شده دست می یابند.نظر به تمامی موارد بالا در فضای مجازی علیرغم تعداد زیاد مخاطب، جلب مشتری وفادار و واقعی آمار پایینی دارد.

مطالعه کنید  رزرو بیلبورد شهری، تبلیغات محیطی رشت