طراحی سایت فروشگاه لباس زنانه و مردانه

چرا طراحی سایت صنایع پوشاک مهم است؟

یک شرکت تولیدی در زمینه پوشاک بصورت هر ساله و با توجه به مناسبت ها و تغییرات فصول، محصولات و نمونه کارهای جدید و متنوعی را وارد بازار می کند و در صورت داشتن نمایندگی آنها را به سراسر کشور پهناور ایران صادر می کند و به مشتریان ثابت منطقه ای قناعت نمی کند. برخی از شرکت های معتبر در زمینه پوشاک محصولات خود را به کشورهای منطقه خلیج فارس و حتی اروپایی صادر می کنند و مشتریان ایرانی که در کشورهای خارجی سکونت دارند از طریق اینترنت سفارشات تکی نیز می توانند به ثبت برسانند.

تمامی این خدمات توسط طراحی سایت فروشگاه پوشاک یا طراحی سایت فروشگاهی می توان ارائه نمود. در واقع یک وب سایت پوشاک فروشگاهی است ۲۴ ساعته که در هیچ زمانی بسته نیست و محدودیت فیزیکی نیز ندارد. همین مورد فروش و سود شما را چندین برابر می کند. یک تولیدی کوچک که محدود به یک یا دو کالا است نیز می تواند با استفاده از طراحی سایت پوشاک بصورت عمده و یا تکی محصولات خود را به تمام ایران بفرستد و از طریق همین کانال به مرور زمان پیشرفت نماید و با توجه به درخواست های متنوع مشتریان، محصولات متنوع دیگری را تولید کند و تبدیل به یک تولید کننده و فروشنده بزرگ در حوزه صنایع پوشاک گردد.

هدف از طراحی سایت فروشگاه پوشاک

دو هدف اصلی توسط طراحی سایت صنایع پوشاک دنبال می شود. یک: فروش بیشتر محصولات و کسب سود و درآمد بیشتر دو: معرفی محصولات و برندسازی. احتمال ایت است یک کاربر در همان لحظه بازدید از سایت خرید خود را ثبت نکند و یا اصلا نیازی به آن لباس نداشته باشد، اما دیدن تصاویر کالا ها و پوشاک موجود باعث می شود در آینده زمانی که به آن جنس کالا نیاز پیدا کرد برای خرید به وب سایت شما مراجعه خواهد نمود. برخی از کاربران تمایل شان همواره به خرید غیرحضوری است مخصوصا با شرایطی دوران کرونا ایجاد نمود بر تعداد این مشتریان روز به روز افزوده می شود و اعتماد مردم به خرید اینترنتی نیز افزایش یافته است.

مطالعه کنید  الگوریتم فلوریدا گوگل چیست؟

مزایای طراحی سایت صنایع پوشاک

یک وب سایت فروشگاه لباس و پوشاک برخلاف مغازه یا فروشگاه فیزیکی هیچ ساعت تعطیلی ندارد و همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان است. همه افراد در هر مکانی دسترسی برای خرید از شما را دارند. در اکثر موارد مردم پوشاک را به صورت غیرحضوری تهیه می کنند و روز به روز بر این تعداد افزوده می گردد.

حتی برخی از مردم نیز لباس های برند را از کشورهای دیگر از طریق سایت سفارش می دهند و با پست بسته بدست شان می رسد. بر تعداد مشتریان شما از همه جای دنیا افزوده می شود.

در حال بزرگتر بعد از توسعه کسب و کارتان، امکان صادرات و ارتباط با فروشگاه ها و مشتریان بین اللملی نیز وجود دارد.

چند نکته در طراحی سایت پوشاک

چند نکته زیر را به منظور داشتن یک وب سایت پوشاک موفق می بایست در نظر داشته باشید:

 

  • تصاویر از محصول واقعی باشند و از پوشاک موجود در فروشگاه خودتان تهیه نمایید.
  • تصاویر با کیفیت بالا را در سایت قرار دهید.
  • اگر تصاویر با محصول مغایرت داشته باشند، به مرور زمان مشتریان اعتماد شان را از دست می دهند و دچار افت ترافیک خواهید شد.
  • سایت تان حتما باید ریسپانسیو باشد و در دستگاه های مختلف بهم ریختگی نداشته باشد.
  • بسیاری از مخاطبان از موبایل استفاده می کنند و سایت باید بصورت mobile friendly باشد.
  • ریسپانسیو بودن یک مزیت رقابتی برای سایت شما به حساب می آید.
  • حتما حتما برای جلب رضایت مشتری از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید.
  • امکان پرداخت کارت به کارت را نیز فراهم نمایید.
  • بصورت بازه ای از فضای فروشگاه فیزیکی خود در صورت موجود تصاویر قرار دهید.
  • از اکانت اینستاگرام نیز می توانید برای برندسازی و لینک سازی استفاده کنید.
مطالعه کنید  محتوا چه تاثیر در رشد سایت دارد

 

امکانات طراحی سایت صنایع پوشاک

 

  • بخش فروشگاه
  • قابلیت درج محصولات و تصاویر از هر محصول
  • طبقه بندی و دسته بندی محصولات براساس (نوع پارچه، رنگ بندی، اندازه، برند و …)
  • مقایسه قیمت چند کالا با هم
  • گالری تصاویر
  • راه اندازی سبد خرید
  • قابلیت جستجو براساس فیلترهای گوناگون
  • بلاگ