بیلبورد هوشمند تبلیغاتی هوا را در گرمای تابستان خنک می کند

برند نوشیدنی «Coors Light» از یک سری بیلبورد‌ هوشمند تبلیغاتی رونمایی کرد که ساختمان‌های بدون سیستم تهویه مطبوع را در گرمای تابستان خنک می‌کند.

با توجه به گرمای روزافزون هوا در تابستان، برند نوشیدنی «Coors Light» در قالب یک سری بیلبورد هوشمند تبلیغاتی راه جدیدی را برای تبلیغ نوشیدنی‌های طراوت بخش خود را عرضه کرده که نه تنها افراد را در هوای گرم خنک می‌سازند بلکه حرکتی موثر در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی نیز در ساختمان‌ها به شمار خواهند رفت.

این بیلبورد‌های تبلیغاتی جدید با استفاده از شعار «Made To Chill» برند نوشیدنی Coors Light، در مرکز شهر نصب نشده بلکه بر روی پشت بام آپارتمان‌های در شهر میامی نقاشی شده اند. پوشش سفید بازتابنده «Mule-Hide Finish» به گفته مدیران شرکت 85 درصد از نور خورشید را منحرف می‌کنند.

جالب تر از همه این که شعار‌هایی که توسط آژانس تبلیغاتی «DDB» اندیشیده و اجرا شده اند، اشاره‌ای پنهان به هدف کلی تولید نوشیدنی‌های فرح بخش برند دارند. از آن جمله می‌توان به مورد زیر اشاره کرد: «تبلیغاتی که هیچ کس نمی‌تواند آن را به عینه ببیند اما همه می‌توانند تاثیر آن را احساس کنند.»

عجیب آن که سطح این بیلبورد هوشمند تبلیغاتی واقعا بازتابنده عمل می‌کند. در راستای اثبات این موضوع، نتایج آزمایش‌های انجام شده بر روی پشت بام‌های محل اجرای پروژه نشان می‌دهند که رنگ مورد استفاده در این کمپین تبلیغاتی به تنهایی دمای پشت بام را نزدیک به ۵۰ درجه سانتیگراد پایین آورده اند. در مجموع، بیش از ۳۳۰۰ متر مربع از سطح پشت بام‌ها در ۹۶ بلوک آپارتمانی رنگ آمیزی شده اند. منطقه تحت پوشش معمولا با ۹۰ بیلبورد تبلیغاتی با ابعاد متوسط پوشانده می‌شوند.

بنا بر یک سری اطلاعات موثق دریافتی، علم پشت این بیلبورد‌های تبلیغاتی خنک کننده بسیار ساده است. سطوح تیره نور خورشید را به سوی خود جذب می‌کنند اما روکشی به رنگ سفید با فرمول خاص نور خورشید را منعکس کرده و در نتیجه موجب کاهش دمای هوا می‌شوند. همگی متوجه هستند که همه مردم دنیا نمی‌توانند پشت بام خانه‌هایشان را سفید کنند اما امیدواریم که آمریکایی‌ها را تشویق کنیم انتخاب‌هایی داشته باشند که میزان انرژی مصرفی را کاهش داده و در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنند.

مطالعه کنید  راه اندازی کمپین تبلیغاتی موفق با این 4 ایده در شبکه های اجتماعی

برای حمایت بیشتر از این ایده، برند نوشیدنی Coors Light در قالب یک طرح جدید موسوم به «Coors Light 5000» یک گالن از این پوشش سقف خاص و منحصر به فرد را به برندگان خوش شانسی که در یک قرعه کشی شرکت کرده و می‌خواهند تابستان امسال بهتر و ارزان تر از قبل خنک شوند، اعطا می‌کند. برای کسب اطلاعات ربیشتر در این زمینه به وبسایت Coors Light مراجعه کنید.

منبع: www.designtaxi.com